به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۲۴۹۳۸۹

نارضایتی مردم از فرمول جدیدقیمت گذاری خودرو

نارضایتی مردم از فرمول جدیدقیمت گذاری خودرو
گروه اقتصادی: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت، گفت: بازار خودرو پیش از تصمیم شورای رقابت سیر نزولی داشت که این کاهش ناشی از تعدیل نرخ ارز، به کارگیری سیاست‌های مشخص و احتمال آزاد شدن وادرات خودرو در سال آینده بود اما با تصمیم شورای رقابت بازار چهارچرخ‌ها یکباره نابسامان شد.

مصرف‌کننده نباید تاوان هزینه‌های سربار خودروسازان را بپردازد
بهزاد رحیمی با بیان اینکه در شرایط کنونی افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو توجیهی ندارد، افزود: فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو بیانگر وجود دست‌های پشت پرده در بازار خودرو است که به دنبال افزایش حاشیه سود خود هستند.
وی با بیان اینکه مصرف کننده نباید تاوان هزینه‌های سربار خودروسازان را بپردازد، اضافه کرد: ما به خودروسازان نیز بدبین هستیم چراکه شرکت‌های خودروسازی منافع خود را با افرادی که در حوزه خودرو بازارگردانی می‌کنند، مشترک می‌بینند.به زعم این نماینده  مجلس یازدهم با افزایش قیمت چهارچرخ‌ها در بازار شرکت‌های خودروسازی نیز با توجیه اینکه سود به جیب دلالان می‌رود، قیمت محصولات خود را افزایش می‌دهند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بسیاری از خریداران از افزایش قیمت خودرو ناراضی هستند، ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن هفته آینده این موضوع را بررسی و راهکارهای مناسب را احصا می‌کند.
مرجع : خانه ملت
برچسب ها: قیمت خودرو خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها