به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۲۴۹۴۱۶

نمایندگی پنل اس ام اس ملی پیامک چیست؟

گروه کسب و کار: هر کسب‌وکاری برای برندسازی و تبلیغات نیاز به یک راه ارتباطی سریع و بی‌واسطه با قیمت مناسب دارد که در زمان کوتاه خبرهای مربوط به کار را به گوش تعداد زیادی برساند. اینجاست که ارزش بازاریابی پیامکی مشخص می‌شود، چون سامانه پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که با قیمت پایین، در هر منطقه و شهری که دوست دارید و برای هر شغلی که گروه هدف شماست، تبلیغ کنید و مخاطبانتان را به مشتری دائمی تبدیل کنید.
 برای همین بازاریابی پیامکی در میان روش‌های تبلیغاتی حسابی رونق گرفته و پرطرفدار است. حالا شاید بپرسید که چرا این را گفتم! برای این که می‌خواهیم درباره نمایندگی ملی پیامک صحبت کنیم تا بعد از خرید پنل ملی پیامک، خودتان بتوانید به دیگر شرکت‌ها نمایندگی بدهید و لاین دیگری برای درآمد داشته باشید.

نمایندگی پنل ملی پیامک چیست؟
سامانۀ نمایندگی ملی پیامک که امکان کسب درآمد از طریق فروش پنل‌های پیامکی را به شما می‌دهد، در واقع همان فروش پنل به نمایندگی از ملی پیامک است با این تفاوت که شما نماینده ما هستید ولی نام تجاری، برند اختصاصی، سایت شخصی و درگاه پرداخت خودتان را دارید. این پنل نمایندگی شامل پنل نمایندگی مشابه و پنل نمایندگی همکار می‌شود که درباره‌اش بیشتر صحبت می‌کنیم.

پنل نمایندگی مشابه
پنل نمایندگی مشابه یعنی شما مثل یک شرکت مجزا عمل کنید و نام تجاری مخصوص خودتان را دارید و در چنین شرایطی هر نماینده خودش مسئول مدیریت کاربران است و در صورتی که به دیگران نمایندگی بدهد، بازهم باید امور پشتیبانی کاربران و مواردی که نمایندۀ زیرمجموعه‌اش اعلام میکند را انجام دهد.
در صورتی که این نماینده قابلیت درج کارمند را به یک یا چند پنل اختصاص بدهد، کاربر می‌تواند به تعداد زیرکاربرهایی که بر روی پنل تعریف شدند، برای کارمندان دسترسی‌های محدود یا دسترسی کامل پنل را اختصاص دهد. در مثال زیر بهتر این مورد را متوجه می‌شویم: مثلاً اگر پنل قابلیت تحلیلگر را نداشته باشد، کاربر نمی‌تواند به کارمندانش دسترسی تحلیلگر را بدهد یا اگر کاربر دسترسی تحلیلگر را نداشته باشد، می‌تواند از نماینده‌اش بخواهد تا آن را برایش فعال کند یا با ارتقا دادن به پنل‌های بالاتر دسترسی دلخواهش را به دست بیاورد.
 
پنل همکار
پنل همکار به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی یا بخشی‌ از کارهای مدیریتی خود را به همکار یا شریکتان واگذار کنید، مثلاً می‌توانید یک همکار برای واحد فروش و همکار دیگری برای مسائل مالی تعریف کنید و دسترسی‌های لازم را به آنها بدهید.
این پنل مناسب نمایندگانی است که قصد دارند چندین مدیر داشته باشند و هر یک به بخشی از پنل یا تمامی بخش‌های آن دسترسی داشته باشند. در پنل همکار مانتورینگ و مدیریت پیامک‌های ارسالی در ابتدا بر عهدۀ کارشناس اپراتور خط ارسال‌کننده می‌باشد، در صورتی هم که کاربر بابت متن پیامک‌های ارسالی با علت‌هایی مانند (عدم تایید، فیلترینگ، ممنوعیت، مسدودیت پنل به دلیل تخلف و ...) مواجه شود، می‌تواند علت را از نماینده‌اش جویا شود.
در ضمن، به صورت پیش‌فرض خطوط اختصاصی نماینده بر روی همۀ پنل‌های همکار قرار می‌گیرد تا بتوانند ارسال‌های مورد نیاز نماینده را از همین خطوط اختصاصی ارسال و مدیریت کنند.

کسب درآمد نماینده
نماینده به پنج طریق می‌تواند کسب درآمد داشته باشد. اول اینکه فروش پنل ۱۰۰٪ سود است. از طرف دیگر با توجه به اینکه پنل‌ها یکساله هستند، نماینده‌ها می‌توانند سال بعد مجدد هزینۀ تمدید را از زیرمجموعه‌شان دریافت کنند که همراه با سود است. همچنین این سود نه فقط برای تعرفۀ پیامک‌هاست بلکه شامل خطوط اختصاصی هم می‌شود.
در آخر هم همکار می‌تواند پنل نمایندگی مشابه بفروشد. البته به ازای فروش هر پنل باید مبلغ مشخصی را به ازای ایجاد هر نماینده مشابه به ملی‌پیامک که خودش نماینده آن است، پرداخت کند و بعد هم مبلغی را به عنوان سود برای فروش خودش در نظر بگیرد.
با توجه به اینکه پنل‌های نمایندگی با برند تجاری و اختصاصی نماینده فعال می‌شوند، باید برای داشتن یک صفحه لاگین اختصاصی برای ورود/ثبت‌نام کاربران، یک آدرس دامنه یا همان زیردامنه درخواست دهند، که با آدرس اختصاصی و لوگوی اختصاصی خودشان فعالیت کنند.

دریافت نمایندگی ملی پیامک و شروع کار
تقاضای بالا بازاریابی پیامکی و تعرفه پیامکی مناسب این مدل تبلیغات، تضمینی بر درآمد بالای شما بعد از اخذ نمایندگی خواهد بود. از طرف دیگر برای شروع این کار، نیازی به مهارت یا تخصص خاصی ندارید و تمامی امکانات لازم از طرف ملی ‌پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد.
هنگامی که از بازاریابی پیامکی صحبت می‌کنیم هزاران شغل و کسب‌وکار مختلف می‌توانند از این سرویس تبلیغاتی به خوبی استفاده کنند. ارسال پیام‌هایی مانند کد تخفیف، تبریک تولد مشتریان، ارسال پیامک شروع جشنواره فروش برای فروشگاه‌ها، برگزاری قرعه‌کشی و هزاران مزیت دیگر پنل پیامکی موجب شده تا بیشتر کسب‌وکارها به این سرویس پیامکی نیاز داشته باشند و دریافت نمایندگی این سامانه‌های اس ام اسی به منبعی برای درآمد ایجاد شود.
با دریافت نمایندگی از ملی پیامک، شما هم یک سامانه مشابه ملی پیامک همراه با تمامی امکانات کاربری و مدیریتی با نام و برند خودتان خواهید داشت که در هیچ یک از بخش‌های آن نامی از ملی پیامک نخواهد بود و هم کاملاٌ مستقل می‌توانید فعالییت خود را شروع کنید و درآمد داشته باشید.
در صورتی هم که هنوز نیاز به مشاوره بیشتر دارید، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس https://www.melipayamak.com ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و با همکاران من در زمینۀ دریافت نمایندگی بیشتر صحبت کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها