به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۴۹۵۹۰

مگر همه مربیان از روز اول مربی به دنیا آمدند؟

مگر همه مربیان از روز اول مربی به دنیا آمدند؟
گروه ورزشی: سید مهدی رحمتی که در گفت‌وگویی تلویزیونی حاضر شده بود، در مورد شرایط تیمش و پیروزی برابر سایپا اظهار داشت: تیم ما امسال تغییرات گسترده‌ای داشته و تیم کاملا جوان را سازماندهی کردیم.وی ادامه داد: نفرات زیادی از جمع ما جدا شدند و این موضع باعث شد تجربه چند سال مربیگری را در این چند هفته کسب کنم. شرایط ابتدای کار سخت بود چرا که بازیکنان باید به هماهنگی می رسیدند.سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو، گفت: پس از لیگ قهرمانان آسیا شرایط سخت بود اما بازی به بازی بهتر می‌شویم. ما تنها در ۲ بازی از نظر فنی ضعیف کار کردیم اما در مسابقات دیگر عملکرد خوب و قابل قبولی داشتیم و اگر کمی بد نشاس نبودیم امتیازات بیشتری نسبت به الان داشتیم.وی افزود: مقابل استقلال و آلومینیوم دقایق زیادی ۱۰ نفره بازی کردیم. امروز هم سایپا تیمی جوان با کادر فنی خوبی در مقابل ما ظاهر شد. توانستیم با برد در این بازی کمی جایگاه جدولی خود را بهبود بخشیم.سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه کرد: یکسری اتفاقات در این چند هفته برای ما رقم خورده که خوب نیست. من قبل از سرمربیگری پیشنهاد ۷ میلیاردی داشتم تا فوتبال بازی کنم. همه مربیان قبلی ام به من مشاوره دادند. درست است که من مدرک مربیگری ندارم اما ۲۰ سال سابقه فوتبالی من و همکاری با مربیان بزرگ تضمینی برای موفقیت من است. من از تجربیات مربیان قبلی ام استفاده می کنم که این موضوع کمبود کلاس های نرفته‌ام را جبران می‌کند.وی افزود: با توجه به تجربیاتی که داشتم توانستم خودم را تا حدودی با این شرایط هماهنگ کنم. اتفاقات حاشیه‌ای تیم من را اذیت می‌کند. یک روز می‌گویند دیگر در ورزشگاه امام رضا (ع) نمی‌توانیم بازی کنیم. یک روز یگان ویژه نیست و یک روز آمبولانس. امروز هم در ورزشگاه راهمان ندادند. اصلا بحث مالی مطرح نبود. همه همیشه همکاری و حمایت می کنند تا سهمیه لیگ برتر حفظ شود.

رحمتی اضافه کرد: من در هر شهری بازی کردم از تیم شهرشان حمایت می‌کنند اما من به هیچ وجه این حمایت را از شهر خودرو حس نمی کنم. بحث من حمایت از فرد خاصی نیست. تنها چند تیم از جیبشان در بخش خصوصی برای تیم خرج می‌کنند. این حرف شاید درست نباشد که می‌گویند تیم ما مشکل مالی دارد و به این خاطر به ورزشگاه راه داده نشد. امروز من خودم احساس کردم تنهای تنها هستم چرا که تنها یک ساعت قبل از یک بازی حساس مقابل سایپا آن اتفاقات برای ما رقم خورد.سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه صحبت‌هایش گفت: شهر خودرو متعلق به مردم خراسان و مشهد است وتنها نماینده خراسان در لیگ برتر فوتبال است. مگر می شود تیمی را برای امضا نشدن یک قرارداد در ورزشگاه خودش راه ندهند. یکی از مسوولان یک ساعت قبل از بازی مصاحبه می کند و می گوید تیم من مشکل مالی دارد و ذهن بازیکنان من را بر هم می‌ریزد. آخرین بازیکنی که از شهر مشهد نماینده فوتبال ایران بوده حسین بادامکی است که او الان در کادر من است اما در چنین شرایطی بعضی از من انتظار موفقیت های بزرگ دارند. باید دوستان ببینند در استان چکار کردند که دنبال استعدادهای مشهدی هستند. امروز با این حال ۴ بازیکن بومی در ترکیب ما بازی می‌کردند. یک روزه نمی‌شود بازیکن بومی را در لیگ بازی داد.رحمتی گفت: من اگر بخواهم یک بازی دوستانه برای تیمم داشته باشم باید به شهرهای دیگر بروم چرا که تیم دیگری اینجا نیست. ما و مسوولان استان رو به روی هم نیستیم. من از مسوولان استانی خواستم کنار هم باشیم تا آن برنامه سه ساله را پیش ببریم و در سال سوم یک جام بیاوریم و بازیکنان بومی را استفاده کنیم. من در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن امیدهایم را بازی دادم.

وی افزود:ما یک مشکل امضای قرارداد داشتیم که من رفتم قراردادم را امضا کردم. تمام نفراتی که به تیم ما اضافه شدند با نظر من بوده است. تیم من امروز به معنای واقعی یک تیم بود. اتفاق خوبی برای تیم ما افتاد و توانستیم این بازی را ببریم. من باید از یکجا مربیگری را شروع می کردم. سال گذشته با قرارداد کمتر از میلیارد به مشهد آمدم و در پایان فصل هم خوشحالم از جایی که دوست داشتم مربیگری را آغاز کردم. مردم همیشه از ما حمایت کردند. از مسوولان استانی خواهش می کنم اگر با من و یا مالک باشگاه مشکل دارند به تیم شهرشان ضربه نزنند. از اول لیگ مشکلات زیادی داشتیم. بازیکن کرونایی یا بازیکن سرباز داشتیم. مسابقات سختمان پشت هم بود. برخی دوستان پشت ما را خالی کردند اما ما جلوی هواداران سربلند شدیم و توانستیم ۳سه امتیاز را بگیریم.
سرمربی شهر خودرو گفت: من می‌توانستم بگویم بازیکن چند میلیاردی می خواهم اما نمی توانستم به خاطر موفقیت خودم به استعدادهای استان پشت کنم.وی گفت: یکی از مسوولان استانی گفت که چرا مهدی رحمتی را بدون مدرک به عنوان سرمربی گذاشتید؟ مگر همه مربیان از روز اول مربی به دنیا آمدند؟ من در خودم با ۲۰ سال سابقه فوتبالی توانایی مربیگری را دیدم. اگر با شخص من مشکل دارید بگویید من بروم اما به تیم ضربه نزنید. من نه به پشتوانه پدرم آمدم و نه کسی حامی من بود. من به خاطر توانایی های خودم آمدم. اگر کارشکنی‌ها ادامه پیدا کند من مرتبه بعد خیلی از مسائل را بازگو می‌کنم.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: مهدی رحمتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها