به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۴۹۸۴۲

قائدی و عبدی نامزد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ آسیا

قائدی و عبدی نامزد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ آسیا
گروه ورزشی: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد در چهار بخش بهترین بازیکن جوان، بهترین بازیکن بانوان، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا و بهترین لژیونر قاره کهن در سال 2020، بهترین‌ها را از نگاه هواداران انتخاب و جایزه هواداران را به آنها اهدا کند.40 درصد معیار تصمیم‌گیری برای انتخاب برترین‌های هر بخش، نظر هیئت کارشناسان مستقل فوتبال آسیاست و 60 درصد باقیمانده به نظرات هواداران اختصاص دارد. برندگان هر بخش روز 5 بهمن مشخص خواهند شد.در نخستین نظرسنجی، سایت AFC از کاربران خود خواسته تا به بهترین بازیکن جوان سال قاره آسیا رأی دهند که نام‌های مهدی قایدی و مهدی عبدی از ایران میان 20 گزینه اعلام شده، دیده می‌شود.
AFC درخصوص این دو بازیکن نوشت: «قایدی حذف ایران در مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا در تایلند را به دست فراموشی سپرد تا یک سال چشمگیر دیگری در رده باشگاهی رقم بزند. او سه گل و یک پاس گل در شش دیدار لیگ قهرمانان آسیا به نام خود ثبت کرد. تأثیر قایدی باعث شد استقلال در لیگ حرفه‌ای ایران و جام حذفی به رتبه دوم برسد و او هم در آخرین دیدار آنها هم گلزنی کرد. قایدی همچنین تبدیل به یک بازیکنی بین‌المللی تبدیل شد و در ماه نوامبر، برای تیم ملی ایران مقابل بوسنی و هرزگوین گلزنی کرد.پس از قهرمانی با پرسپولیس در ماه جولای، پیشرفت عبدی در نیمه دوم سال به اوج رسید و او بازی باکیفیتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشت. این مهاجم هیجان‌انگیز در مراحل گروهی، نیمه‌نهایی و از همه مهم‌تر در فینال بزرگترین تورنمنت آسیایی گلزنی کرد و خود را به عنوان یک ستاره بالقوه در آینده معرفی کرد.»
برچسب ها: مهدی قائدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها