به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۴۹۹۶۸

شمسایی: تصمیمی برای بازی کردن ندارم

شمسایی: تصمیمی برای بازی کردن ندارم
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، گفت: امسال هیچ فکری برای بازی کردن ندارم و اگر مسیری که در حال طی کردن دارم به طور درست پیش برود، همین لباس ورزشی را نیز نمی‌پوشم و کت و شلواری می‌شوم.«وحید شمسایی» روز پنجشنبه در مورد دیدار تیمش با شهروند ساری در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که بازی با شهروند همیشه برای من خوشایند بوده و آن هم به دلیل یک چیز، آن‌هم تماشاگران که متاسفانه به خاطر شرایط کرونا نمی‌توانند در سالن حضور پیدا کنند و این موضع حساسیت‌ها را کم می‌کند.وی افزود: مربی شهروند نیز جزو دوستان خوب من است. این تیم بازیکنان بسیار جوان، با انگیزه و آینده‌داری دارد. بازی در سالن شهر ساری به دلیل ابعادش همیشه سخت است. برای ۳ امتیاز به ساری می‌رویم و امیدوارم که بتوانیم برنده این بازی باشیم. ما در این دیدار «سپهر محمدی» و «محمدرضا سنگ‌سفیدی» را در اختیار نداریم و «حمید احمدی» نیز ۳ روز است که به تمرینات اضافه شده است.سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص شرایط تیمش، گفت: همین جا می‌گویم که هیچ فشاری از سوی مدیریت باشگاه بر روی تیم وجود ندارد. مدیریت به طور کامل از ما پشتیبانی می‌کند و ما هیچ مشکلی از این بابت نداریم. من همیشه قبل از هر دیدار با بازیکنان صحبت می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که فقط به فکر بازی باشند. تیم ما به این دلیل که تمرینات را زود شروع کرده و درگیر مصدومیت و کرونا شد، تمرکزش بهم ریخت.

شمسایی ادامه داد: تیم ما در دیدارهای دوستانه پیش فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و به نظر من چشم خورد. علی وفایی و محمدی کرونا داشتند، اصغر حسن زاده تازه به شرایط بازی رسیده و زمان زیادی مصدوم بود، احمدی تازه به تمرینات اضافه شده، میثم برمشوری رباط صلیبی‌اش پاره شد، دروازه‌بان ما از ناحیه دست آسیب دید و بسیاری از مصدومیت‌های دیگر که واقعا شرایط را برای ما سخت کرد. البته این‌ها بهانه است و ما نباید به این موضوعات توجه کنیم. من اصلا از بازیکنان راضی نیستم و از آن‌ها می‌خواهیم که با تلاش و قدرت بیشتری بازی کنند.وی در خصوص مدعیان این فصل از لیگ برتر فوتسال، گفت: هنوز تصمیم‌گیری برای این موضوع زود است اما با چیزی که من می‌بینم به این می‌رسم که تیم‌های مس سونگون و سن‌ایچ شرایط بهتری دارند. مس قهرمان سه دوره از لیگ برتر است و همین موضوع باعث می‌شود که آن‌ها تیم مدعی به شمار بیایند. سن ایچ نیز با جذب بازیکنانی که نیاز داشت تبدیل به تیم خوبی شده است. جواد اصغری مقدم که دوست خوب و صمیمی من است، سرمربی این تیم است و کارش را از لحاظ فنی بلد است. البته تیم کراپ با برادران نخ‌باف نیز شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشتند و باید ببینیم که کار این تیم متمول چه نتایجی می‌گیرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال افزود: ۱۲ بازی ابتدایی لیگ واقعا سخت است و هر کدام حکم یک فینال را دارد. برعکس لیگ های سال گذشته که هرچقدر می‌گذشت لیگ فرسایشی می‌شد. شما دیدید که تیم اهورا تا هفته گذشته در صدر جدول بود. اهورا تیمی بود که پارسال یکی از گزینه های سقوط از لیگ بود. تیمی مانند مقاومت که بازیکنان ملی و با سابقه‌ای که باید خدمت مقدس سربازی را پشت سر بگذارند را به خدمت گرفته و تیم خوبی دارد. مرحله اول لیگ بسیار سخت است و تیم‌ها روی لبه تیز شمشیر راه می‌روند.شمسایی در مورد شایعات در خصوص برگزار نشدن جام ملت‌های آسیا و رفتن مستقیم پنج تیم از آسیا به جام جهانی بدون بازی کردن، اظهار داشت: ماهیت جام ملت‌های آسیا که من سال‌ها در آن بازی کردم به رقابت در آن است و به نظر من اگر بخواهند به یکباره نام پنج کشور را برای حضور در جام جهانی بدهند، زیبا نیست و موضوعی بی مزه و غیر منطقی است. اگر AFC این کار را انجام دهد، عقبگرد کرده است. اروپایی‌ها با شرایط بدتر از آسیا از نظر کرونا، بازی‌هایش را برگزار کرده و تیم‌های خود را معرفی می‌کند.وی در خصوص بازی کردن در لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: خیلی جالبه که یک زمانی من بازی می‌کردم و به من می‌گفتند که چه زمانی بازی را کنار می‌گذاری اما حالا برعکس شده و همه به من می‌گویند که چرا بازی نمی‌کنی. امسال هیچ فکری برای بازی کردن ندارم و اگر مسیری که در حال طی کردن دارم به طور درست پیش برود، همین لباس ورزشی را نیز نمی‌پوشم و کت و شلواری می‌شوم.
برچسب ها: وحید شمسایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها