کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نوازی: بازیکنان، برنده دربی را مشخص می‌کنند

19 دی 1399 ساعت 9:34


گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هر تیمی که تمرکز لازم را در شهرآورد داشته باشد می‌تواند به برد دربی امیدوارتر باشد. در این مسابقه بزرگ بازیکنان حرف اول را می‌زنند و آنها هستند که نتیجه را مشخص می کنند.
«محمد نوازی» اظهار داشت: استقلال در این فصل نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری دارد و با آمادگی روحی و روانی بیشتری پا به شهرآورد بزرگ پایتخت خواهد گذاشت.وی افزود: استقلال در بازی با آلومینیوم اراک فوتبال منظم و هدفمندی را به اجرا گذاشت، آنها به خوبی توپ را در زمین به گردش درآورند و به عبارت بهتر سازمان یافته بازی کردند.پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا که منجر به نایب قهرمانی این تیم شد افت فاحشی داشته و در سه بازی گذشته خود نتوانست آن کیفیت لازم را داشته باشد.وی تاکید کرد: آنها در آستانه دربی مسابقه حساس و سنگینی را با سپاهان پشت سر گذاشتند که منجر به تساوی بدون گل شد.
نوازی تصریح کرد: استقلال برای تداوم صدرنشینی خود انگیزه زیادی برای شهرآورد دارد، آنها در صورتی که بتوانند این جدال را با برد پشت سر بگذارند گام بلندی برای قهرمانی در نیم فصل بر می‌دارند.وی تاکید کرد: هر تیمی که تمرکز لازم را در دربی داشته باشد می‌تواند به برد شهرآورد امیدوارتر باشد. در این مسابقه بزرگ بازیکنان حرف اول را می‌زنند و آنها هستند که نتیجه این مسابقه را تعیین می‌کنند.بازیکن اسبق استقلال گفت: خط حمله استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و می‌تواند برگ برنده شهرآورد باشد.وی ادامه داد: ارسلان مطهری ، مهدی قایدی و شیخ دیاباته در اوج آمادگی هستند و انگیزه‌های زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس دارند.دیدار ایم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه هفته آینده از ساعت ١٦:٣٠ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 250043

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/250043/نوازی-بازیکنان-برنده-دربی-مشخص-می-کنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir