به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۵۰۰۹۴

ستاره رئال‌مادرید ۵ سال حبس می‌شود؟

ستاره رئال‌مادرید ۵ سال حبس می‌شود؟
گروه ورزشی:کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به زودی باید در دادگاه حاضر شود تا بار دیگر از خود در برابر اتهام شراکت جرم در پرونده اخاذی از متئو والبوئنا، هم‌تیمی سابقش در تیم ملی فوتبال فرانسه دفاع کند.
بنزما سال ۲۰۱۵ متهم شد که در نقش واسطه سعی داشته والبوئنا را برای پرداخت باج به افرادی که یک فیلم خصوصی از وی در اختیار داشتند، تحت فشار قرار دهد. در واقع والبوئنای ۳۶ از سوی یکی از دوستان دوران کودکی بنزما مورد اخاذی واقع شده بود و بنزما هم در این میان در نقش واسطه میان دو طرف ظاهر شده بود. او به همین دلیل هم درست قبل از میزبانی فرانسه از جام ملت‌های اروپای در سال ۲۰۱۶، مدت کوتاهی توسط پلیس فرانسه بازداشت شد و علاوه بر آن از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد.این ماجرا، اما اکنون پس از مدتی که به دست فراموشی سپرده شده بود، حالا دوباره به سوژه‌ای داغ تبدیل شده است چرا که روز گذشته (پنجشنبه) دادگاه ورسای فرانسه اعلام کرد بنزما باید برای توضیح دادن درباره اتهاماتش در دادگاه حاضر شود. اگرچه هنوز مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی صورت خواهد گرفت، اما گفته می‌شود در صورتی که بنزما مجرم شناخته شود، احتمال دارد که او به ۵ سال حبس محکوم شود.سیلوین کورمیه، وکیل بنزما در این باره گفت: تصمیم به دادگاه کشاندن بنزما مزخرف است و یک نوع بی‌عدالیتی ظالمانه است.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها