به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۵۰۱۲۴

انتقال اوزیل به فنرباغچه؛چند روز تا تصمیم نهایی

انتقال اوزیل به فنرباغچه؛چند روز تا تصمیم نهایی
گروه ورزشی: در روزهای گذشته اخباری مبنی بر موافقت مسعود اوزیل، ستاره آلمانی ترک‌تبار آزسنال به تیم فنرباغپه ترکیه منتشر شد. اکنون ارول بولوت سرمربی تیم فنرباغچه با صحبت در این باره بر این شایعات صحه گذاشته است.گزاش‌ها حاکی از آن است که در هفته گذشته اوزیل پس از مذاکره با مدیر باشگاه فنرباغچه با این تیم بر سر قراردادی سه سال و نیمه به توافق رسیده است. ارول بولوت سرمربی فترباغچه در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آینده اوزیل را در این تیم خواهیم دید، از پاسخ دادن طفره رفت و تنها به گفتن اینکه این موضوع به زودی روشن خواهد شد بسنده کرد.بولوت در رابطه با حضور اوزیل در فنرباغچه گفت: "مسئله مسوت اوزیل در روزهای آینده مشخص خواهد شد. برای من ممکن نیست که تا پیش از آمدن او راجع به این مسدله صحبت کنم."قرارداد اوزیل در پایان فصل با آرسنال به اتمام می‌رسد و او مدت‌هاست از ترکیب این تیم دور بوده و حتی در تمرینات نیز در کنار تیم نبوده و جدا تمرین کرده است. جدایی اوزیل از آرسنال قطعی است و او تنها باید مقصد خود را انتخاب کند.

ایجنت مسوت اوزیل در این باره گفته: "ما قانونا مجاز نبودیم که تا قبل از اول ژانویه مذاکره کنیم و الان تازه شروع به بررسی گزینه‌هایمان کرده‌ایم.مسوت ممکن است تا تابستان در آرسنال بماند یا ممکن است که زودتر برود. اولویت مسوت ماندن است اما در فوتبال هیچوقت نمی‌دانی چه پیش می‌آید، اوضاع ممکن است به سرعت تغییر کند. در حال حاضر ما مشغول بررسی همه گزینه‌هایمان در این ماه و یا در تابستان هستیم.اگر بخواهیم که در پنجره زمستانی آرسنال را ترک کنیم، باید با این تیم صحبت کنیم. اگر برای تابستان قرارداد ببندیم دیگر نیازی به صحبت با آرسنال نیست. اوضاع از این قرار است. با توجه به اینکه حالا پنجره زمستانی باز شده، در یک هفته ده روز آینده اوضاع کمی روشن‌تر می‌شود و قضایا سریع‌تر پیش خواهد رفت."میکل آرتتا، مربی آرسنال پیشتر به خبرنگاران گفته بود که اگر این تیم پیشنهاد خوبی برای اوزیل در این ماه دریافت نکند، اوزیل در آرسنال خواهد ماند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها