کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

و این هم آزادمنشی خانم میشل اوبامای دموکرات!

19 دی 1399 ساعت 16:09


گروه بین‌الملل: میشل اوباما (همسر باراک اوباما) از تمامی شرکت‌های فناوری و پلتفرم‌ها درخواست: دونالد ترامپ را برای همیشه از برنامه‌های خود (توییتر، اینستاگرام، یوتیوپ، فیسبوک و...) حذف کنید و اجازه اظهارنظر و سخن‌گفتن به او ندهید!

نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان که از اولین هفته رییس‌جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ بحث استیضاح او را مطرح کرد و بالاخره در سال ۲۰۱۹ اجرا اما در سنا رای نیاورد، ۱۲ روز مانده به پایان دوره ریاست‌جمهوری او مجددا اعلام کرده است مجلس نمایندگان، ترامپ را استیضاح خواهد کرد! پلوسی و چاک شومر ، رهبر  دموکرات‌های سنا اعلام کردند که مایک پنس معاون رئیس جمهوری به تماس آنها برای استفاده از متمم 25 قانون اساسی به منظور برکناری ترامپ از قدرت پاسخی نداده است. 
 
سناتور دموکرات دیان  فاینشتاین در توئیتر نوشت: در پی خشونت روز چهارشنبه در ساختمان کنگره و هرج و مرجی که مستقیماً از سوی ترامپ رئیس جمهور تحریک شده است، ما شاهد درخواست های زیادی برای برکناری وی از طریق استیضاح یا استناد به متمم 25 قانون اساسی هستیم. من کاملا موافقم که رئیس جمهور باید هرچه زودتر از سمت خود برکنار شود. ایلهان عُمر، عضو سومالیایی‌تبار و دموکرات مجلس نمایندگان هم گفت: در حال آماده کردن بندهای طرح استیضاح هستم. دونالد ترامپ باید توسط مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح و توسط سنای ایالات متحده از کاخ سفید اخراج شود. نمی‌‌توانیم اجازه دهیم او در دفتر کارش باقی بماند. مسئله دفاع از جمهوری است و باید به سوگندمان متعهد باشیم. در همین حال، بسیاری از جمهوریخواهان سنا ضمن مخالفت با طرح مجدد استیضاح رییس‌جمهور، اعلام کردند چنین اقدامی فقط سطح تنش و دو دستگی ملی را افزایش داده و با آن مخالف هستند.

سی‌ان‌ان «شبکه دموکرات‌ها» در خبری نوشت: از دیروز تاکنون دونالد ترامپ با مایک پنس هیچ صحبت و گفتگویی نکرده است. در همین حال ویدیویی از سخنان دونالد ترامپ در ژانویه ۱۹۹۰ «۳۰ سال پیش» در شبکه‌های احتماعی حامی او منتشر شده که رو به مجری می‌گوید: «دوست دارم یک روز، شاید برای زمانی کوتاه همه چیز را از دست بدهم، تا ببینم چه کسی وفادار است و چه کسی بی‌وفا». بسیاری از حامیان ترامپ، در شبکه های اجتماعی به دلیل تایید آرای چند ایالت کلیدی مظنون به تقلب در کنگره توسط مایک پنس، به او  لقب «خائن» داده‌اند.

عکسی از میزان و حجم سنگین جمعیت حاضر در سخنرانی دونالد ترامپ در روز چهارشنبه ششم ژانویه مقابل کاخ سفید در واشنگتن


گفتنی اینکه، دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا به دلیل اینکه توسط فیسبوک، اینستاگرام و توییتر به طور کامل از انتشار پست ممنوع و سانسور شده است، نظرات و مطالب خود را در پلتفرم «پارلر» که از سال ۲۰۱۸ در رقابت با توییتر، راه‌اندازی شده، ‌با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. دنبال‌کنندگان ترامپ در توییتر حدود ۹۰ میلیون نفر هستند اما در پارلر او فعلا ۱۳۰ هزار فالور دارد که به سرعت در حال افزایش هستند.

دمکراسی را با تقلب آلوده کرده‌اید و به زور به مردم میگویید اطاعت کن

تاکر کارلسن «مجری فاکس‌نیوز» در این تلویزیون گفت: چرا زنی که امروز کشته شد به پایتخت رفته بود؟ یک زن محترم معمولی بود. چون دمکراسی را با تقلب آلوده کرده و نابود می‌کنید و به زور به مردم میگویید اطاعت کن. شما اعتماد مردم به سیستم را نابود کردید. اگر همینطور ادامه بدهید و مردم را ساکت کنید از این بدتر هم خواهد شد. گفتنی اینکه، زنی که به ضرب گلوله پلیس کشته شد، اشلی بابیت نام داشت و برای ۱۴ سال در نیروی هوایی ارتش آمریکا خدمت کرده و از حامیان دونالد ترامپ بود. رسانه‌های آمریکا که اغلب در کنترل دموکرات‌هاست، در برابر کشته شدن وی سکوت کامل کردند.
 


کد مطلب: 250145

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/250145/این-هم-آزادمنشی-خانم-میشل-اوبامای-دموکرات

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir