به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۵۰۱۹۴

زوج کریمی مهدوی‌کیا،این‌بار در فدراسیون فوتبال

زوج کریمی  مهدوی‌کیا،این‌بار در فدراسیون فوتبال
گروه ورزشی: علی کریمی دیروز(جمعه) با حضور در فدراسیون فوتبال ثبت‌نام خود را در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نهایی کرد. رونمایی او از مهدی مهدوی‌کیا به عنوان نایب رئیس اولش، شگفتی و برگ برنده‌ای بود که کریمی برای روز آخر گذاشته بود تا با این برگ برنده شانس او برای کسب آرای بیشتر در انتخابات، قابل توجه شود. او نواب رئیس مدنظر خود را به طور کامل فوتبالی چیده است.انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان نایب رئیس اول، همان تصمیم درستی بود که خیلی از هواداران کریمی از او انتظار داشتند. چهره‌ای که خود می‌توانست حتی برای ریاست فدراسیون فوتبال هم شانس زیادی داشته باشد و حالا در کنار کریمی، ترکیب معقولی را می‌سازد که می‌تواند اهالی فوتبال را به آینده مدیریتی آنها امیدوار کند. گذشته از تمام ویژگی‌های مثبتی که می‌تواند نایب‌رئیسی مهدوی‌کیا را بهترین تصمیم علی کریمی معرفی کند، فعالیت چشمگیر مهدوی‌کیا در عرصه بین‌المللی و در زمینه فوتبال پایه، به راستی همان نیازی است که نسل آینده فوتبال ایران به آن حس می‌کند. همان تحولی که در کنار مبلغ بالای مالی وعده داده شده از سوی علی کریمی برای تزریق به فدراسیون، می‌تواند فوتبال را در مسیر درستی هدایت کند.از مهدی مهدوی‌کیا که بگذریم، گزینه علی کریمی برای نایب رئیسی دوم سعید دقیقی است که از مدت‌ها پیش برای تحصیل در مقطع دکترا، بازیگری را رها کرد و حالا با دست پر و برای فعالیت در عرصه تازه‌ مدیریتی به فوتبال بازگشته است. دقیقی همان کسی است که می‌تواند ترکیب علم و فوتبال را به هیأت رئیسه مدنظر کریمی بیاورد.

فاطمه علیپور که نایب رئیس سوم علی کریمی معرفی شده است هم یکی از فعالان در بخش زنان بوده که در دوران ریاست مهدی تاج هم فعالیت‌های زیادی در این زمینه داشته است. علیپور البته در انتخابات قبلی که به تعویق افتاد هم برای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال نامزد شده بود و حالا کسی است که علی کریمی او را به عنوان نایب رئیس سوم خود معرفی کرده است.در این بین مکالمات اینستاگرامی علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا هم توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. علی کریمی بعد از ثبت‌نام رسمی و اعلام نواب رئیس خود در پستی در صفحه اینستاگرامش خطاب به مهدی مهدوی‌کیا نوشت: «در اصل رئیس شمایید مهدی جان. مرسی که کنارمون هستی.» و مهدوی‌کیا در پاسخ نوشت: «همه می‌دانیم که با هدف خدمت به فوتبال مملکت قدم در این راه گذاشته‌ای و ما نیز مثل گذشته که در زمین فوتبال یار و حامیت بودیم، در اینجا نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و با مشورت و دلسوزی افراد سالم و متعهد در فوتبال کشور، کنارت خواهیم بود. به امید روزهای خوب و موفقیت‌های فوتبال ایران.»

آنچه در حال حاضر اهمیت دارد اما این است که مقبولیت عمومی در میان مردم که زوج علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا برای حضور در رده ریاست فدراسیون فوتبال در اختیار دارند، می‌تواند به کسب رأی از سوی اعضای مجمع و انتخاب نهایی آنها منجر شود؟در این رابطه هم سعید آذری، قدم اول را برداشته و به عنوان عضوی از مجمع فدراسیون فوتبال حمایت خود را از ریاست علی کریمی اعلام کرده است و تأکید داشته که فوتبال باید به دست فوتبالی‌ها سپرده شود. حمایت سعید آذری، بدون شک حمایت بخشی از مجمع را به همراه دارد و تنور رقابت بین علی کریمی و رقبایی چون بهاروند، عزیزی‌خادم، آجرلو و کیومرث هاشمی را داغ‌تر می‌کند.کریمی در قدم اول نشان داد به نقدهایی که در روزهای اخیر به او شده توجه داشته و حداقل تا اینجا از افرادی قوی برای اداره فوتبال ایران کمک گرفته است. امید است علی کریمی در روزهای آینده برای سؤالاتی که درباره برنامه‌هایش مطرح شده است هم پاسخ‌هایی داشته باشد و آنها هم مثل انتخاب مهدوی‌کیا، با شگفتی شیرینی همراه باشند.
مرجع : ایران ورزشی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها