کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هر کسی دوست داشت رای بدهد

کریمی: اصلا شاید نتوانم تایید صلاحیت شوم

20 دی 1399 ساعت 18:49


گروه ورزشی: نامزد ریاست فدراسیون فوتبال می‌گوید فوتبال ایران مشکل شفاف‌سازی، برنامه‌ریزی و اقتصادی دارد.به گزارش ایسنا، علی کریمی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بعد از حضور طولانی مدت در ساختمان این فدراسیون، در جمع خبرنگاران گفت: خودتان کارهای اداری را متوجه هستید اما بالاخره مشکلات حل شد و الان اینجا هستیم. بعد از مدت‌ها که شرایط برای امثال من مهیا شد، تصمیم گرفتیم شانس خودمان را امتحان کنیم. این ثبت نام اول راه ما است. هنوز خیلی راه تا انتخابات داریم. امیدوارم که اتفاقات خوب برای فوتبال بیفتد. فوتبال ما مشکلات شفاف‌سازی، برنامه‌ریزی و اقتصادی دارد. در حال برنامه‌ریزی هستیم. در کنار دوستانی که دنبال تغییر فوتبال و سلامت شدن آن هستند، کارهای اساسی انجام می‌دهیم. این موارد زمان‌بر است و برنامه‌ای  نیست که با گذشت یک یا دو ماه انجام دهیم. این مسائلی که درباره آن صحبت می‌کنم هنوز زود است و اگر انتخاب شدیم این مسائل را پیاده می کنیم.وی درباره استفاده از سایر پیشکسوتان فوتبال به خصوص استقلالی‌ها اظهار کرد: از کسانی که بتوانند کمک کنند، استفاده می‌کنیم. یک‌سری از دوستان این موضوع را رنگی کرده بودند اما وقتی بحث فدراسیون فوتبال و تیم ملی پیش می‌آید، رنگی نیستیم. ما دنبال کارهای مثبت هستیم. ان‌شاء‌الله اتفاقات خوبی برای فوتبال بیفتد.
 

وی در واکنش به انتقاد برخی نسبت به اینکه او تجربه کار مدیریتی ندارد گفت: الان اساسنامه این اجازه را به من و امثال من داده است که در انتخابات شرکت کنیم. این اساسنامه طبق اصول نوشته شده است. همیشه حرف و حدیث است. هر کسی آزاد است که نقطه نظرات خود را بگویند. البته اکثریت حمایت کردند اما نظر همه برای ما قابل احترام است. بالاخره ما هم وارد گود شویم. اینکه الان درباره این قضیه صحبت کنیم زود است. کریمی درباره لابی کردن با اعضای مجمع برای پیروزی در انتخابات یادآور شد: از روزی که به انتخابات ورود کردیم، تصمیم بر این بود که برنامه‌ها را اعلام کنیم. دنبال این هستیم که برنامه خودمان را در روزهای آینده ارائه کنیم. هر کسی دوست داشت و دنبال فوتبال پاک و سالم بود، رای می‌دهد. اگر اعضای مجمع به سایرین هم رای بدهند، برای ما قابل احترام است.او درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اگر یک مقدار به عقب برگردید، گفتم فدراسیون مشکل اقتصادی، برنامه‌ریزی و بحث داوری دارد. الان شرایط خوبی را در بازی‌های لیگ دنبال نمی‌کنیم ولی این مسائل برای زمانی است که من رئیس شوم و بعد درباره آن صحبت کنم. اصلا شاید نتوانم تایید صلاحیت شوم. این مشکلات هست و همه هم می‌دانند. خود شما بهتر از من مطلع هستید. هر موقع که زمانش رسید درباره این مسائل صحبت می‌کنم. 

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره اینکه قصد مربیگری ندارد، گفت: من کلا چند وقت است که این تصمیم را گرفتم. شروع کارم با ثبت نام در فدراسیون فوتبال بود. یک فاصله‌ای افتاد و الان علاقه‌ای به کار مربیگری ندارم. 
کریمی در واکنش به اینکه آیا تایید صلاحیت خواهد شد گفت: دعا می‌کنم تایید شوم.این اسطوره فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که در صورت ناکامی در انتخابات، آیا در سایر عرصه‌های مدیریتی فعالیت خواهد کرد یا خیر اظهار کرد: اگر شرایط کاری باشد، استقبال می‌کنم. از آینده خبر نداریم. اگر شرایط مهیا باشد، چراکه نه؟ من با مدیران بزرگی کار کردم. در تیم‌های داخلی و خارجی مدیرانی بودند که سعی می‌کنم از تجربیات آن‌ها استفاده کنم. وی در واکنش به اینکه نامزدهای مختلف در حال لابی کردن هستند و آیا او هم صحبتی با اعضای مجمع داشته گفت: ما همینطور به انتخابات آمدیم که ببینیم می‌توانیم رایی کسب کنیم یا خیر. الان یک‌سری کلیپ‌ها هم در آمده است که به ما زنگ زدند و توصیه می‌کنند به فلان نفر رای بدهیم. سال‌های قبل هم اتفاق افتاده است. نهادهای نظارتی باید ورود کنند. از اول هم با توجه به این مسائل، ورود کردیم و اگر زنده باشم، در روز انتخابات در مجمع هستیم و در نهایت هر کسی رای آورد، برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.کریمی درباره اینکه آیا فوتبالیست‌ها و افراد دیگری هم در کابینه او برای اداره فدراسیون هستند گفت: بله هستند. این موضوع کار کوچکی نیست که با دو، سه نفر جمع کنیم. در آینده اسامی مختلف را می‌شنوید.


کد مطلب: 250379

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/250379/کریمی-اصلا-شاید-نتوانم-تایید-صلاحیت-شوم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir