به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۵۰۴۶۰

استراماچونی تمام شد از فکری حمایت کنیم

استراماچونی تمام شد از فکری حمایت کنیم
گروه ورزشی: علیرضا نیکبخت‌واحدی، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: کدام تیم لیگ زیبا بازی می‌کند که استقلال را به خاطرش تحت فشار گذاشته‌اید؟ به خدا گذشته‌ها گذشته! استراماچونی تمام شد و رفت! هوادار استقلال باید نقد را در نظر بگیرد! استراماچونی رفت و الان باید از محمود فکری حمایت کرد.
در ادامه گفت‌وگوی علیرضا نیکبخت‌واحدی در آستانه دربی در مورد وضعیت استقلال را بخوانید.

استقلال آمادگی حضور در دربی را دارد؟
درباره تیمی که در صدر جدول ایستاده که نمی‌شود زیاد حرف زد. استقلال بهترین امتیازات را گرفته و الان در صدر جدول است. من نمی‌دانم چطور عده‌ای می‌توانند به این تیم خرده بگیرند که استقلال زیبا بازی نمی‌کند!؟ کدام تیم در این لیگ زیبا بازی می‌کند که استقلال را به این خاطر تحت فشار گذاشته‌اید؟ باید به تیمی که چنین پوست‌اندازی در ترکیب کادر فنی و بازیکنانش داشته، فرصت داد. اتفاقاً الان باید به استقلال انگیزه داد تا به این راهش ادامه دهد.

از انتقادات ناراحت هستید؟
بله! در همه سال‌های گذشته بارسلونا هرگز نتایج ضعیف این فصل را نگرفته بود. چرا؟ چون رونالد کومان آمده و تیم پوست‌اندازی کرده است. پس چرا آنها این‌قدر حرف از تغییر نمی‌زنند؟ چرا انتقاد نمی‌کنند؟ چون می‌دانند که باید به مربی و کادر جدید فرصت داد. همین محمود فکری اوایل می‌گفت تا هفته هفتم و هشتم به من فرصت بدهید، الان هم تیم از بازی هشتم به بعد فقط برده و در صدر است. دیگر چه می‌خواهیم!

شاید این به خاطر سایه سنگین استراماچونی است!
بابا! به خدا گذشته‌ها گذشته! استراماچونی تمام شد و رفت! هوادار استقلال باید نقد را در نظر بگیرد! استراماچونی رفت و الان باید از محمود فکری حمایت کرد تا استقلال را به آنجایی که چند سال است نرسیده، برساند. پس ما هم که در سال ۸۵ با امیر قلعه‌نویی آن تیم عالی را داشتیم، تا آخر عمر بگوییم همان مربی و همان تیم باید در استقلال باشد؟ اینکه نشد منطق! باید به فکر آینده بود.

وضعیت پرسپولیس در نتیجه‌گیری و جدول خوب نیست. دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
دربی اصلاً ربطی به جدول نداشته و اتفاقاً خیلی وقت‌ها شده که تیمی که در جدول پایین‌تر بوده آمده و برنده دربی شده است. تیمی در دربی بهتر بازی می‌کند که بازیکنان دربی‌بازتری داشته باشد. وگرنه به قوی و ضعیف بودن تیم‌ها نیست.

فکر می‌کنید دربی، روز کدام‌یک از بازیکنان استقلال است؟
قطعاً هر بازیکنی که روحیه بهتری داشته باشد، راحت‌تر هم می‌تواند بازی کند.

مهاجمان استقلال هم که در دربی آخر گل زدند و دیاباته هم پاس گل داد!
بله! این اتفاق خوبی بود که هر سه مهاجم استقلال از زیر فشار خارج شدند و باید این را به فال نیک گرفت. البته باید گفت میلیچ هم در دو دربی قبلی خیلی تأثیرگذار بوده و می‌تواند در دربی نقش مهمی را ایفا کند. هرچند که در این اواخر عده‌ای برایش حاشیه درست کردند.

اوضاع خط دفاعی کمی نگران‌کننده نیست؟
خب تغییرات زیاد و جدایی روزبه چشمی تا حدی تیم را در این خط دچار بحران کرد. سیاوش یزدانی و محمد نادری هم که مصدوم شدند. دیدیم که این دو بازی قبلی دانشگر را به دفاع چپ بردند. مرادمند هم تازه آمده و امیدوارم هماهنگی بین این نفرات هرچه زودتر ایجاد شود و نادری به بازی دربی برسد.

اوضاع دروازه چطور است؟
به اعتقاد من محمدرشید مظاهری همین امروز لیاقت پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی را دارد. او در دو بازی آخر نشان داد یک گلر کاملاً حرفه‌ای است که در بالاترین سطح کار می‌کند.

پیش‌بینی‌تان از نتیجه دربی؟
امیدوارم استقلال برنده زمین را ترک کند و مطمئن هستم برد در این دیدار می‌تواند حکم قهرمانی استقلال در لیگ برتر را امضا کند.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها