به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۵۰۵۸۳

مرزبان: وقت‌کشی فولادی‌ها زشت و دردناک بود

مرزبان: وقت‌کشی فولادی‌ها زشت و دردناک بود
گروه ورزشی: مربی سپاهان گفت: بازی ناجوانمردانه خیلی دردناک است چرا که باید یک فوتبال پاک را به مردم ارائه دهیم اما اتفاقات بازی با فولاد باعث جریحه‌دار شدن فوتبال می‌شود.به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان پس از تساوی سپاهان و فولاد اظهار کرد: در نیمه اول بسیار با کلاس و خوب بازی کردیم و شانس‌های خیلی خوبی را داشتیم. توانستیم توپ و حریف را کنترل کنیم و پاس‌های خیلی خوبی دهیم و تنها چیزی که دردناک بود گل نزدن ما بود. در همان نیمه اول می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم اما نشد. بازی در نیمه دوم بیش‌تر جنجالی و فیزیکی شد و مدام تیم پزشکی فولاد در زمین بود و هر دفعه یکی از بازیکنان فولاد روی زمین میفتاد و این اتفاق بازی جوانمردانه را زیر سوال برد.او ادامه داد: با این مسائل مجبوریم زندگی کنیم و درس بزرگی برای بازیکنان ما بود که حریف از این حربه‌ها استفاده می‌کند. این خیلی دردناک است چرا که باید یک فوتبال پاک را به مردم ارائه دهیم اما این اتفاقات باعث جریحه‌دار شدن فوتبال می‌شود. تعجب آورتر از همه چیز این است که شب قبل از بازی داور را تغییر می‌دهند و تصمیمات داوری که در نیمه دوم گرفته شد واقعا تصمیمات خوبی نبودند چون من از داور انتظار دارم مسائلی مانند وقت کشی را مدیریت کند.مرزبان با بیان این‌که آن‌ها دست به وقت کشی‌های بدی زدند که برای یک فوتبالیست خیلی زشت و دردناک است، گفت: این مساله را باید داور کنترل و مدیریت می‌کرد. در نیمه دوم فوتبال شرافتمندانه‌ای ارائه نشد و خود ما باید خجالت بکشیم.

خیلی متاسفیم که در این بازی دو امتیاز از دست دادیم و باید بیش‌تر تلاش کنیم تا ارتباط‌مان را با تیم‌های بالای جدول از دست ندهیم. بازی‌های خانگی خوبی داریم و امیدوارم در بازی‌های بعد در زدن ضربه‌های آخر و در نبردهای مستقیم بهتر شرکت کنیم و گل‌های به موقعی بزنیم.مربی سپاهان درباره فرصت سوزی سپاهانی‌ها گفت: این مساله دردناک است و ما هم این را می‌دانیم اما مصمم هستیم تا این تیم را قهرمان کنیم. کادرفنی و مدیریتی که در این تیم جمع شده است یک هدف دارد و آن هم قهرمانی است و یک میلی‌متر از این هدف عقب نمی‌نشینیم.او درباره اعتراضات سپاهانی‌ها در نیمه دوم بیان کرد: اولا وقت‌های اضافه‌ای که باید می‌گرفتند را نگرفتند و هنوز هم نسبت به این موضوع معترض هستیم. معترض بودیم که چرا این‌قدر بازیکنان حریف روی زمین می‌افتادند. پزشکان تیم مقابل باید قدرت بدنی خیلی خوبی داشته باشند چرا که مدام در حال رفت و برگشت هستند.مرزبان درباره نقاط ضعف سپاهان در خط حمله گفت: بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و جزو تیم‌هایی هستیم که بیش‌تر گل‌ زدیم اما چیزی که وجود دارد این است که شانس‌های بزرگی داریم که آن‌ها را باید وارد گل کنیم. باید از نظر روانی با بازیکنان صحبت کنیم و هرچه زودتر آن را برطرف کنیم. امیدوارم هواداران خوب‌مان این مساله را بدانند که به هیچ وجه پا پس نمی‌کشیم و همه وجودمان را گذاشتیم تا این تیم قهرمان شود و احتیاج داریم آن‌ها به ما عشق و اعتماد بدهند و مطمئن باشید پا پس نمی‌کشیم.
برچسب ها: علیرضا مرزبان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها