به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۲۵۰۶۰۷

رونالدو باز هم از مدار هوایی خارج شد!

رونالدو باز هم از مدار هوایی خارج شد!
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس یک بار دیگر قدرت سرزنی شگفت انگیز خود را به نمایش گذاشت.اگرچه وقتی بیانکونری در روزهای پاسیانی سال گذشته به سه گل مقابل فیورینتینا شکست خورد دیگر کسی شانس چندانی برای موفقیت این تیم قائل نبود، اما شروع درخشان یوونتوس در سال 2021 باعث شه آنها دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در سری آ اضافه شوند. بعد از غلبه بر میلان، آنها دیشب ساسولو را نیز در دیداری دشوار 1-3 مغلوب کرده و با یک بازی کمتر، به فاصله هفت امتیازی صدر جدول رسیدند.کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 35 ساله یوونتوس در این دیدار موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر رسانده و با 15 گل و اقتدار در صدر جدول گلزنان سری آ قرار گیرد.اما تصویر ویژه رونالدو در این دیدار پرواز بلند او در نیمه دوم بر فراز دستان دروازه بان ساسولو بود. رونالدو به قدری بلند پریده بود که سر او در یک راستا با دستان آندره آ کانسیلی قرار گرفت و این آمادگی بدنی در سن 35 سالگی حیرت فوتبالدوستان را بر انگیخته است.
 
کریستیانو رونالدو حالا با 759 گل در کنار جوزپ پیکان رتبه اول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و تنها یک گل دیگر نیاز دارد تا به تنهایی صاحب این عنوان شود. همچنین کریستیانو رونالدو تا پایان هفته هفدهم موفق به زدن 15 گل در سری آ برای یوونتوس شده و به رکورد دیوید ترزگه، مهاجم گلزن و فرانسوی بیانکونری در فصل 06-2005 رسیده است.با این آمادگی قابل توجه کریستیانو رونالدو، هواداران یوونتوس به فتح دهمین اسکودتوی متوالی و البته شکسته شدن طلسم موفقیت در لیگ قهرمانان بعد از 25 سال امیدوار شده اند.
برچسب ها: رونالدو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها