به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۲۵۰۶۳۱

کرونا بهترین اسنوکرباز جهان را ویران می‌کند؟

کرونا بهترین اسنوکرباز جهان را ویران می‌کند؟
گروه ورزشی: جیمی وایت معتقد است که جاد ترامپ پس از حذف از مسابقات مسترز ۲۰۲۱ به دلیل ابتلا به کرونا افت خواهد کرد و بازی‌اش ویران خواهد شد.
به گزارش ایسنا، جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان و جک لیسوفسکی که به کووید ۱۹ مبتلا شده بودند مسابقات اسنوکر مسترز ۲۰۲۱ را از دست دادند. به جای این دو بازیکن، جو پری و گری ویلسون به این رقابت‌ها اضافه شدند.جیمی وایت، اسنوکرباز حرفه‌ای چپ‌ دست اهل انگلستان که به دلیل محبوبیت فراوانش به او لقب قهرمان مردم را داده‌اند معتقد است که پس از حذف جاد ترامپ، مرد شماره یک اسنوکر جهان و جک لیسوفسکی از رقابت‌های اسنوکر مسترز۲۰۲۱،  این دو بازیکن ویران خواهند شد! این کارشناس اسنوکر ضمن آرزوی سلامتی برای این دو بازیکن می گوید که از دست دادن این فرصت برای این دو بازیکن در آینده می تواند در نحوه عملکرد آنان تاثیر گذار باشد.همچنین فولدز کارشناس ارشد یورو اسپورت گفت: این چیزی نیست که ما می‌خواستیم ببینیم به خصوص در روز اول. جاد در نیم فصل اول بازیکن خوبی بود و امیدوارم خیلی زود دوباره بازی کند.
این دو بازیکن با بدشانسی بعد از تست‌های انجام شده مجبور شدند به خانه‌های خود برگردند و بازی را پشت تلویزیون‌های خود تماشا کنند. این وقفه برای مرد اول اسنوکر جهان در حالی است که او در سال ۲۰۲۰ بسیار درخشان عمل کرد و توانسته بود پرافتخار‌ترین بازیکن سال ۲۰۲۰ شود. او موفق شده بود در مسابقات مسترز آلمان، قهرمانی بازیکنان، مسابقات جبل الطارق، رقابتهای آزاد انگلیس، مسابقات ایرلند شمالی و گرندپری قهرمان شود و در سال ۲۰۲۰ شش قهرمانی به نام خود ثبت کند.با حذف ترامپ این امکان برای مدعیان وجود دارد که بتوانند عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کنند.
برچسب ها: اسنوکر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها