به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۲۵۰۸۱۱

شیرین عبادی سایت «بهارنیوز» را متعلق به احمدی‌نژاد معرفی کرد!

شیرین عبادی سایت «بهارنیوز» را متعلق به احمدی‌نژاد معرفی کرد!
گروه سیاسی:  خانم شیرین عبادی «حقوقدان ایرانی  مقیم خارج از کشور و برنده جایزه نوبل» در اشتباهی فاحش و عجیب، سایت مستقل «بهارنیوز» را نزدیک به احمدی‌نژاد معرفی کرد که به نظر می‌رسد احتمالا به دلیل تشابه اسمی با سایت «دولت بهار» متعلق به یاران آقای محمود احمدی‌نژاد می‌باشد. خانم عبادی در کانال خود، خبر احتمال انسداد تلگرام و سیگنال را توسط کارتل رسانه‌ای پرقدرت جهانی؛ خبرسازی «بهارنیوز» ارزیابی کرده که به کفته ایشان، دلیلش هم ناراحتی «بهارنیوز» از شکست ترامپ می‌باشد! جا دارد به عرض ایشان برسانیم، «بهارنیوز» شاید تنها سایت خبری داخل ایران باشد که در جریان پوشش اخبار انتخابات آمریکا از انحصارگرایی کارتل رسانه‌ای حاکم بر مدیای جهان که پلتفرم‌ها و شبکه‌ها و سرورهای مرکزی اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی و حتی روزنامه‌های آمریکا و اروپا را در اختیار و کنترل خود دارند  «گوگل، مایکروسافت، توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، یوتیوب، آمازون، سی ان ان، بی بی سی، رویترز، آسوشیتدپرس، نیویورک‌تایمز، و  ... » پیروی نکرده و در حد بضاعت بسیار اندک خود  و بدون هیچ تعلق‌خاطری به ترامپ یا بایدن و صرفا با انتشار برخی از خبرهای سانسور شده تلاش نمود تا اصل بیطرفی در اطلاع‌رسانی را مدنظر داشته باشد.  ایشان خوب است به این سوال هم پاسخ دهند که آیا دو فعال صریح‌اللهجه حوزه سیاسی ایران، خانم‌ها پروانه سلحشوری و فائزه هاشمی هم به دلیل اظهارات اخیرشان نزدیک به جناح احمدی‌نژادند؟! از طرف دیگر سانسور و خفقان خجالت‌آوری که طی دو - سه ماهه اخیر توسط کارتل رسانه‌ای جهان بر فضای مدیای آمریکا و اروپا حاکم بود، اعتبار و حیثیت «آزادی بیان» را در این ممالک زیر سوال برده و حتی صدای شخصیت مورد احترام همه سیاسیون جهان، یعنی خانم انگلا مرکل «صدراعظم المان» را هم درآورد، آیا اعتراض و انتقاد ایشان و بسیاری دیگر از سیاسیون و فعالان رسانه‌ای دنیا از این حجم سانسور و خفقان حیرت‌آور در غرب یعنی مرکز لیبرال‌دموکراسی، باعث و دلیل  می‌شود آنها هم نزدیک و وابسته به جناح آقای احمدی‌نژاد معرفی شوند؟! با این تفاصیل، آیا حق نداریم از یک حقوق‌دان مجرب، باسابقه و برنده جایزه صلح نوبل چنین نگرش و نگاهی را انتظار نداشته باشیم؟ ضمنا جا دارد این نکته را نیز یادآوری کنیم که تحریریه بهارنیوز و سردبیری بهارنیوز با وجود استقلال حرفه‌ای در سالیان اخیر در بین محافل سیاسی و رسانه‌ای، نزدیک به اصلاح‌طلبان معرفی و از ما بعنوان یکی از عاملان اصلی رسانه‌ای پیروزی آقای روحانی در سال ۹۲ یاد می‌شود که همین جا و به سهم خود بابت نقش خود از همه مردمی که با دهها امید به ایشان رای دادند پوزش و اعتذار طلبیده و صراحتا اقرار می‌کنیم عملکرد دو دولت احمدی‌نژاد را در بسیاری جهات خصوصا در حوزه اقتصادی، فرهنگ، آزادی‌های فردی، سیاسی، حق اعتراض، و ... را قابل دفاع‌تر از دولت‌های روحانی می‌دانیم.

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۰۶:۰۳
درود به شرفت بهارنیوز (370136)
AMIR
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۰۷:۳۴
انصافا تنها خبرگزاری قابل اطمینان ایران شما هستید
دمتون گرم (370139)
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۳
انصافا بهار نیوز یکی از سایتهای خوب خبری است. مخصوصا در انتخابات آمریکا اصل بیطرفی را رعایت کرد. فقط مشکلی که وجود دارد عدم انتشار پیامهای کاربران است که در این مورد محافظه کاری می کند (370140)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۰:۲۰
دم خروس در همه تحلیل های شما پیدا است (370142)
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۲:۴۳
دوستت دارم بهار دوستت دارم عشق الهی ام تقدیم شما باد دست الهی پروردگار پشت همه تان باد .سپاسگزارم از همه تان .زندگی هاتان همیشه بهاری باشد .شما تنها مردمی ترین خبرگزاری هستید دست حق به همراهتان. (370145)
عدالتخواه وجانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۷
اظهارات شمامشخص است که اگربهاری یا احمدی نژادی نیستید، اصولگرا راحتماهستید؟! پس این دوروی یک سکه هستید، زیادهم بیجانگفته اند، شما بدبختی ها ومشکلات تحریم که در دولت احمد نژادشروع وکاغذ پاره نامیده شد، وآغازتمام مصیبتهایی شد کدر تاریخ انقلاب بی سابقه بودرا به گردن دولت روحانی انداختید، احمدی نژادی نیستید، پس چی هستید؟! اصولگرا، بازهم تفاوتی ندارد... (370147)
عدالتخواه وجانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۸
اگر نظرم انعکاس پیداکرد درسته؟؟؟ (370148)
م. مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۱۲:۲۷
چه ادعای عجیبی! از خانم شیرین عبادی انتظار تامل و دقت نظر بیشتری می رفت ایشان بعنوان یک حقوقدان می بایست کنکاش بیشتری در حوزه رسانه داشته باشند تا بتوانند ادعای نزدیک به واقعیت داشته باشند.بعنوان یکی از مخاطبان این سایت که تقریبا روزی سه بار بازدید دارم هیچ گاه مطلبی دال بر عدول از رویکرد همیشگی مبنی بر تفکرات اصلاح طلبانه ( که البته به شخصه سالهاست اعتقادی ندارم به دلیل ناکارامدیشان) که بعضا در بهارنیوز هم کمرنگ میبینم و بیشتر بر مدار واقع بینی استوار تر است، ندیدم خانم عبادی بیشتر دقت کنید. (370153)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها