اینفلوئنسر مجازی الجی برای تبلیغ یک ربات!
23 دی 1399 ساعت 10:08
گروه علمی: شرکت الجی برای معرفی رباتهای جدید خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ از یک اینفلوئنسر مجازی استفاده کرده است.به گزارش ایسنا، ری کیم(Reah keem) درست مثل من و شماست. او کار روی موسیقی و سفر به خارج از کشور را دوست دارد و بسیار ناراحت است که در حال حاضر نمیتواند از مکانهای جالب بازدید کند. بزرگترین تفاوت او با ما این است که او یک انسان واقعی نیست. شرکت الجی، ری کیم را به عنوان یک اینفلوئنسر مجازی در طول پخش زندهی نمایشگاه بینالمللی CES ۲۰۲۱ معرفی کرد تا از خط تولیدی جدید خود یعنی رباتهای CLOi UV-C رونمایی کند.این رباتها که الجی در ماه دسامبر از آنها خبر داده بود برای استفاده در محیطهایی با عبور و مرور بالا مثل هتلها طراحی شده و در محیط گشت میزنند و اشعه ماورای بنفش میتاباند که باعث کاهش میزان میکروبهای مضر میشوند.کار کیم در این کنفرانس صحبت دربارهی اهمیت CLOi UV-C در زندگی بود و از این فرصت استفاده کرد تا هیجان خود در مورد سفر در دنیای واقعی را ابراز کند. دنیایی که از لحاظ فنی او در آن وجود ندارد.شاید او برای تنفس به اکسیژن نیاز نداشته باشد ، اما کیم قطعاً اثر خود را بر دنیای واقعی (از جمله زندگی در سئول) برجای گذاشته است. او حدود ۶۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام و یک صفحه SoundCloud با یک آهنگ دارد.
کد مطلب: 250855