کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نحوه خرید ارز دیجیتال بیت کوین

23 دی 1399 ساعت 12:29

گروه اقتصادی: بیت کوین امروزه بیش از هر زمان دیگری در اخبار است. به لطف افزایش ناگهانی قیمت‌ها و افت غلتک‌های کوچک، همه ی آن‌ها علاقه مند به یادگیری نحوه خرید و فروش بیت کوین هستند.


بیت کوین به عنوان محبوب ترین شکل ارز رمزنگاری شده، از مقبولیت جهانی برخوردار است و تعداد فزاینده ای از کاربرد دارد. اگر می‌خواهید از این مزیت استفاده کنید، ابتدا باید بدانید که چگونه بیت کوین بخرید و یا فرآیند خرید تتر و خرید پرفکت مانی و... را سپری کنید و در صورت خرید با آن چه کار کنید.  برای خرید بیت کوین باید مراحل زیر را به ترتیب پیش ببرید:

1-یک کیف پول قابل اعتماد بیت کوین پیدا کنید. کیف پول‌های دیجیتال بیت کوین را ذخیره می‌کنند تا زمانی که آماده باشید آنها را خرج کنید یا آنها را با ارز دیگری عوض کنید .
در اینجا گزینه‌های پیشنهادی ما در این مقاله برای بدست آورزدن کیف پول وجود دارد:
Exodus: یک برنامه آفلاین است با پشتیبانی از چندین ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، استفاده از Exodus رایگان است، دارای معاملات داخلی با تغییر شکل است و شامل برخی از ابزارهای نمودار ساده برای کمک به تجسم نمونه کارهای ارز رمزنگاری شده شما می‌باشد.
Mycelium: این کیف پول محبوب تلفن همراه است که به دلیل سازگاری با فناوری پیشرفته تر مانند کیف پول‌های سخت افزاری Trezor (برای حداکثر امنیت) و Tor شناخته می‌شود.

2-صرافی مناسب بیت کوین را انتخاب کنید.

بهترین مکان برای انجام اولین خرید بیت کوین خود صرافی است. مبادلات زیادی با عملکرد متفاوت در آنجا انجام می‌شود. برخی از آن‌ها مطمعن نیستند، برخی از آن‌ها محدود هستند بنابراین انتخاب صرافی مناسب بسیار مهم می‌باشد. ما توصیه می‌کنیم از Coinbase استفاده کنید، اگرچه بررسی مسابقه با استفاده از سایت مقایسه ارز بیت کوین هیچ ضرری ندارد. ثبت نام برای یک حساب Coinbase آسان است، اگرچه شما باید تاریخ تولد، نام قانونی، چهار رقم آخر شماره تأمین اجتماعی خود، دلیل اصلی استفاده از Coinbase، منبع درآمد اصلی، وضعیت شغلی و آدرس خانه خود را ارائه دهید. این فرآیند همچنین شامل تأیید دو مرحله ای با تلفن شما است، اگرچه در حال حاضر می‌توانید یک عکس اضافه کنید تا 5 دلار بیت کوین رایگان دریافت کنید. Coinbase به تنهایی به شما امکان خرید و فروش بیت کوین را می‌دهد، لذا لازم است که در سیستم عامل تبادل لینک شده آن، Coinbase Pro ثبت نام کنید، که به شما امکان کنترل بیشتری بر خریدهای خود را می‌دهد. اگر مسیر مستقیم تری را در خرید بیت کوین ترجیح می‌دهید، می‌توانید از یک سرویس نظیر به نظیر مانند LocalBitcoin یا BitQuick استفاده کنید.آن‌ها آرایه گسترده تری از گزینه‌های پرداخت را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند بیت کوین را مستقیماً از فروشنده بدون واسطه مبادله خریداری کنید.

3-روش پرداخت خود را انتخاب کنید.

صرافی‌ها گزینه‌های مختلف پرداختی را می‌پذیرند، اگرچه باید از سایت‌های کلاهبرداری دوری کرد. Coinbase به حساب‌های بانکی، کارت‌های نقدی Visa و Mastercard و انتقال بی سیم برای پرداخت‌ها اجازه می‌دهد، اگرچه قبل از انجام معامله باید یک راه حل پرداخت به حساب شما پیوند داده شود.
توجه: خودپردازهای بیت کوین به شما امکان می‌دهند بیت کوین را در کیف پول‌های سازگار با پول نقد مبادله کنید. این خودپردازها در تعداد محدودی از شهرها در دسترس هستند و جایگزینی برای برداشت پول با استفاده از صرافی فراهم می‌کنند. باز با این حال هنوز هم، بیشتر صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین مستقیماً با پول نقد سرو کار ندارند.

4-مقداری بیت کوین بخرید و در کیف پول خود ذخیره کنید.
صرافی‌ها به شما اطلاعاتی می‌دهند که چند بیت کوین می‌توانید با مبالغ مشخصی پول خریداری کنید. با این حال، به دلیل ماهیت ناپایدار، قیمت بیت کوین می‌تواند از نظر مبادله و لحظه به لحظه به طور چشمگیری تغییر کند. برای انجام اولین معامله خود، مقدار بیت کوین مورد نظر برای خرید را در قسمت ارائه شده وارد کنید و دکمه خرید را کلیک کنید. در Coinbase یا Coinbase Pro، این خرید یک سفارش خرید استاندارد در بازار خواهد بود که بیت کوین را با بهترین نرخ بازار خریداری می‌کند. متناوباً، می‌توانید سفارش محدودی بدهید که به شما امکان می‌دهد قیمتی را که می‌خواهید برای مبلغ مشخصی بپردازید تعیین کنید و معامله فقط در صورتی انجام می‌شود که این مبلغ با آن قیمت نشان داده شود. پس از خرید، بیت کوین تازه به دست آمده برای ذخیره سازی به کیف پول Coinbase شما منتقل می‌شود. سپس باید به دنبال گزینه انتقال این وجوه به آدرس کیف پول بیت کوین که ایجاد کرده اید باشید. برای انتقال وجوه از صرافی باید هزینه کمی پرداخت کنید، اما این بخشی از انتقال بیت کوین است. فرآیند انتقال ممکن است مدتی به طول انجامد، به خصوص درساعات شلوغ تجاری. بهتر است قبل از شروع کار، نقل و انتقالات خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید. برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال میتوانید از صرافی معتبر ارز دیجیتال بیت مهر به آدرس bitmehr.com استفاده کنید.


کد مطلب: 250899

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/250899/نحوه-خرید-ارز-دیجیتال-بیت-کوین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir