به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۲۵۰۹۲۹

دستگیری سارق ۳۰۰ میلیونی پای پله هواپیما

دستگیری سارق ۳۰۰ میلیونی پای پله هواپیما
گروه حوادث: سارق ۳ میلیارد ریال اموال شهروندان اصفهانی در یک اقدام به‌موقع و ضربتی در آستانه خروج از ایران همراه همسرش بازداشت شد.به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت پول، طلا، دلار و ساعت از منزل شهروند اصفهانی و شکایت مالباخته موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت. کارآگاهان پس از بررسی های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار بجامانده از سارقان در صحنه جرم هویت اصلی سارق را به دست آوردند.وی با بیان اینکه فرد از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل است افزود: کارآگاهان با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده علمی دریافتند متهم قصد دارد همراه همسرش از فرودگاه امام خمینی(ره) به خارج برود. کارآگاهان پس از دریافت اطلاعات و اخذ نیابت قضایی به استان تهران رفته و در یک اقدام به موقع و ضربتی متهم را پیش از اینکه موفق به فرار از کشور شود دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.
سرهنگ تُرکیان ادامه داد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان به ۲۰ فقره سرقت پول، طلا و دلار از منازل مردم با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد و بر اساس ارزیابی‌های کارشناسان ارزش اموال بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است. همدست متهم هم دستگیر شده و تمامی مالباختگان شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
برچسب ها: سرقت حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها