به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۲۵۰۹۳۰

پروین: استقلال باید ۴تایی می‌شد

پروین: استقلال باید ۴تایی می‌شد
گروه ورزشی: «علی پروین» با امیدواری از عملکرد پرسپولیس در بازی با استقلال حرف زد، او اعتقاد دارد با نمایشی که قرمزپوشان برابر آبی‌پوشان تهرانی به نمایش گذاشتند به طور حتم قهرمان لیگ بیستم خواهند شد.
پروین بازی پرسپولیس برابر استقلال را به مراتب بهتر  از رقیب توصیف کرد.

تساوی در شهرآورد بزرگ پایتخت، نظر علی‌آقا پروین در این باره چیست؟
من از تماشای پرسپولیس در این مسابقه کیف کرد، بدون اغراق می‌گویم پرسپولیس شایسته و استحقاق پیروزی و سه امتیاز کامل این مسابقه را داشت اما فوتبال روز بی‌رحم‌ خود را به قرمزپوشان تهرانی نشان داد و موقعیت‌های آنها تبدیل به گل نشد تا به جای برد به تساوی‌ برسند.

خیلی زود دروازه این تیم باز شد؟
پرسپولیس در همان دقیقه اول بازی غافلگیر شد، روی یک توپ که موقعیت چندانی نداشت و می‌شد به راحتی آن را از دست داد مهاجم استقلال (ارسلان مطهری) صاحب توپ شد و با ضربه‌ای محکم گلزنی کرد.

بعد از این گل فکرش را می‌کردید پرسپولیس جریان بازی را در اختیار بگیرد؟
این گل زود هنگام شوک بزرگی را به پرسپولیس وارد کرد و آنها توپ و میدان را در اختیار گرفتند، در همان نیمه اول آنها اجازه هیچ کاری به استقلال ندادند، در وقت دوم از همان زمانی که سوت بازی از سوی داور زده شد میل به بازکردن دروازه استقلال از سوی پرسپولیسی‌ها دیده می‌شد و «مهدی عبدی» با حرکتی تماشایی در بین دو مدافع آبی گل زد.

بعد ‌از این گل پرسپولیس چند بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما این اتفاق رخ نداد.
پرسپولیس خیلی بدشانس بود و گرنه بعد از زدن گل اول می‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد، این موقعیت‌های صد درصد گل بود.

چرا این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا برد پرسپولیس تضمین شود؟
اگر بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر دقت لازم را می‌کردند و بهتر به توپ ضربه می‌زدند می‌توانستند حتی گل‌های دوم، سوم و حتی چهارم را به ثمر برسانند. البته بدشانس نیز بودند که این اتفاق شکل گرفت.

استقلال را چطور دیدید؟
استقلال بعد از اینکه گل زد عقب نشست و به دفاع روی آورد، برای استقلال احترام زیادی قائل هستم اما در شهرآورد این تیم ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کرد و بقیه جریان مسابقه دست شاگردان «یحیی‌ گل‌محمدی» بود.

از این نتیجه خیلی ناراحت هستید؟
حیف شد که پرسپولیس با تساوی شهرآورد را به پایان رساند، ۸۰ دقیقه حاکم توپ و میدان بودند و من از نمایش این تیم لذت بردم. فقط افسوس این را می‌خورم که «احمد نوراللهی» اگر آن موقعیت عالی را که به دست آورد تبدیل به گل می‌کرد دیگر برد قرمزپوشان حتمی شده بود و آنها الان به جای یک امتیاز سه امتیاز داشتند.

این پرسپولیس می‌تواند در ادامه راه به موفقیت برسد؟
حتما این اتفاق رخ خواهد داد و با نمایشی که به اجرا گذاشتند نه تنها من بلکه همه هواداران پرسپولیس به قهرمانی این تیم در لیگ بیستم امیدوارتر شدند. به طور حتم اگر تیم ‌گل‌محمدی در تمام مسابقات این چنین پر قدرت ظاهر شود به راحتی آب خوردن برای پنجمین سال پیاپی جام را به دست می‌آورد.

 گل‌محمدی در این مسابقه فقط یک تعویض انجام داد؟
به هر حال بر اساس شرایط و مسابقه  او تصمیم گرفت فقط یک تعویض انجام دهد و به نظر من تصمیم درستی گرفت. چون بازیکنان پرسپولیس وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفت فقط یک تغییر در ترکیب تیم داشته باشد.

اگر تعویض‌های بیشتری انجام می‌داد بهتر نبود؟
نمی‌توان و نباید به تصمیم «یحیی‌ گل‌محمدی» خرده گرفت.  من یک پرسش دارم که وقتی تیم عملکرد خوبی دارد چرا باید تغییری صورت بگیرد. «آرمان رمضانی» نیز در آن شرایط به زمین رفت تا روی سر مهاجمان حریف ضربه سر بزند و آنها را نگه دارد.

از شهرآورد بگذریم. در انتخابات فدراسیون فوتبال از «علی کریمی» حمایت کردید؟
بله، کار اشتباهی انجام دادم؟

او می‌تواند در سمت رییس فدراسیون فوتبال موفق شود؟
«علی کریمی» بهترین بازیکن ایران و آسیا بوده است، در اروپا همه او را می‌شناسند. این شخص که عمر خود را در فوتبال پشت سر گذاشته و محبوبیت فراوانی دارد می‌تواند به رشد و بهتر شدن شرایط فوتبال کمک کند. اصلا یک چیزی...

چه چیزی؟
«علی کریمی» از این نفرات که در راس کار هستند بدتر که نیست، اجازه بدهیم امثال علی کریمی بیایند و در این فوتبال حضور داشته باشند. حداقل می‌گوییم یک فوتبالی آمده است.

او رای می‌آورد؟
امیدوارم.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها