به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۲۵۰۹۵۱

آقای روحانی! آدرس غلط به مردم ندهید

آقای روحانی! آدرس غلط به مردم ندهید
گروه اقتصادی: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعیین ارز ۴۲۰۰ تومانی قبل از تشکیل شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بوده است، خطاب به رئیس جمهور گفت: آدرس غلط به مردم ندهید.
 محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور در خصوص اظهارنظر معاون اول وی در جلسه روز گذشته که به مناسبت روز ملی صادرات برگزار شد، گفت: آقای جهانگیری بهتر است در خصوص ارز ۴۲۰۰ تومانی واقعیت‌ها را به مردم بگوید.وی افزود: همانطور که تاریخ گواهی می‌دهد و همگان اطلاع دارند، دولت در فروردین ۹۷ علی رغم مخالفت صریح مجلس و کمیسیون اقتصادی تصمیم به تعیین ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفت که آثار زیانبار آن هر روز بیشتر از گذشته در اقتصاد کشور نمایان می‌شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور، تصریح کرد: صحبت‌های جنابعالی مبنی بر اینکه تصمیمات مربوط به تعیین ارز ۴۲۰۰ تومانی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور، در مردادماه گرفته شده، آدرس غلط دادن به مردم است، چرا که در فروردین ماه چند سال قبل که برای ارز ۴۲۰۰ تومانی تصمیم گرفتید، جلسه‌ای تحت عنوان سران قوا در کشور وجود نداشت.پورابراهیمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در اردیبهشت و خردادماه سال ۹۷ دستور تشکیل جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور را دادند و در مرداد ماه همان سال کار انجام شده دولت در دستور کار این جلسه قرار گرفت، چرا آدرس غلط به مردم می‌دهید؛ مسئولیت و تبعات این اقدام را بپذیرید. همچنین این موضوع را بپذیرید که مجلس هر گاه می‌خواهد برای ارز ۴۲۰۰ تومانی تصمیم بگیرید، کما اینکه در حال حاضر نیز به این موضوع ورود کرده، با آن مخالفت می‌کنید و تصمیمات شما هزینه‌های سنگینی را به کشور تحمیل کرده است.وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: همه می‌دانند که کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالف بود و در جلسه‌ای که با هماهنگی رئیس مجلس وقت در دفتر جنابعالی با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی وقت به مدت دو ساعت و نیم برگزار شد، شما در جمع بندی رسماً اعلام کردید که «مجلس کار خودش را بکند و دولت کار خودش را. ما تصمیم گرفتیم و اجرا می‌کنیم!» خواهش می‌کنم آدرس غلط به مردم ندهید.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها