به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۲۵۱۰۰۰

باند موبایل قاپان حرفه‌ای پایتخت در دام پلیس

باند موبایل قاپان حرفه‌ای پایتخت در دام پلیس
گروه حوادث: سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی"معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با افزایش پرونده‌های موبایل قاپی مشابه در سطح شهر تهران، تیمی از کارآگاهان اداره ۱۸ پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تا عاملان این سرقت‌های سریالی را دستگیر کنند.وی عنوان کرد: در تحقیقات محلی از صحنه‌های سرقت، مشخص شد که سارقان اعضای دو باند ۳ و ۴ نفره بوده که با همکاری یکدیگر و پوششی عمل کردن به موبایل قاپی در نقاط مختلف شهر می‌پردازند.معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد سرکرده این دو باند فردی به نام اسد می‌باشد و در ادامه مخفیگاه هر ۷ سارق شناسایی و در عملیات‌های مختلف پلیسی اعضای این باند به غیر از سرکرده باند به نام اسد دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶۸ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد، گفت: در بررسی‌های پلیسی به دست آمد اسد با تغییر مخفیگاهش در صدد از بین بردن رد پای خود می‌باشد که در نهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان به دست آمد، اسد از مخفیگاهش از شهر‌های شمال غربی کشور به جنوب تهران بازگشته و زندگی پنهانی را آغاز کرده است.وی افزود: در مراقبت‌های ویژه پلیسی مخفیگاه اسد در جنوب تهران شناسایی و در عملیاتی پلیسی موفق وی نیز دستگیر شد.این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه اسد ۵۷ گوشی سرقتی که متهم از پنجره خانه اش به تعمیرگاه کنار ساختمانش پرتاب کرده بود، کشف شد. سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی و خرید گوشی‌های سرقتی اعتراف کردند، ادامه داد: تا کنون ۴۰ تن از شاکیان پرونده متهمان را به عنوان سارق گوشی هایشان شناسایی کرده اند.
معاون مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای این دو باند، متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۸ پلیس آگاهی تهران قرار دارند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: سرقت موبایل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها