به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۵۱۰۴۲

خبر خوب امروز برای سهامداران ذوب

خبر خوب امروز برای سهامداران ذوب
گروه اقتصادی: بازارگردان نماد ذوب از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.طبق اعلام ناظر بازار سهام، «به اطلاع می‌رساند؛ براساس اطلاعیه شماره ۲۴۴۵/الف/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ این شرکت، بازارگردانی سهام شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ذوب با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ آغاز می گردد.»
آغاز به کار بازارگردان نماد ذوب در حالیست که پیش از این برخی از سهامداران نسبت به فعالیت‌های این بازارگردان‌ها انتقاداتی را مطرح کرده بودند. پیش از این خیلی از سهامداران امیدوار بودند با آغاز به کار بازارگردان‌های نمادهای مختلف روند شاخص بورس کمی تغییر خواهد کرد.به جز نماد ذوب، نمادهای شاخص‌ساز دیگر از جمله شستا نیز اخیرا دارای بازارگردان شدند اما همچنان شاخص کل بورس یک روند پرنوسان را پشت سر می‌گذارد. روز گذشته نیز شاخص کل بورس یک روند شدید نزولی را پشت سر گذاشت.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها