به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۲۵۱۲۲۸

شکست تلخ بایرن مونیخ از تیمی دسته‌دومی

شکست تلخ بایرن مونیخ از تیمی دسته‌دومی
گروه ورزشی: تیم پرآوازه بایرن مونیخ و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان در پی شکست از تیمی دسته‌دومی این رقابت‌ها را وداع گفت. بایرن در دور دوم جام حذفی در ضربات پنالتی مغلوب تیم هولشتاین کیل شد.بایرن مونیخ که رکورددار عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان است، شامگاه چهارشنبه شبی تلخ را پشت سر گذاشت.
مونیخی‌ها که در دور دوم مسابقات جام حذفی آلمان مهمان تیم دسته‌دومی هولشتاین کیل بودند، در ضربات پنالتی از رقیب دسته‌دومی خود شکست خوردند و زودهنگام از گردونه این رقابت‌ها خارج شدند.
پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه وقت قانونی و ۳۰ دقیقه وقت اضافی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
بایرن مونیخ در این دیدار چهره‌ای نسبتا ضعیف از خود به نمایش گذاشت و در وقت قانونی در آستانه پیروزی قرار داشت که هولشتاین کیل در واپسین لحظات گل تساوی را به ثمر رساند و بازی را وقت اضافی کشاند.
تلاش‌های دو تیم در ۳۰ دقیقه وقت اضافی در نهایت بی ثمر ماند و سرنوشت این بازی در ضربات پنالتی رقم خورد.
در حالیکه بازیکنان هولشتاین کیل تمامی ضربات خود را به گل بدل کردند، مارک روکا، هافبک جوان بایرن مونیخ ضربه خود را هدر داد و تیمش به این ترتیب حذف شد.دیگر تیم‌های پرقدرت بوندس‌لیگا چون بوروسیا دورتموند، بایر لورکوزن و آر بی لایپزیگ با پیروزی بر حریفان خود مجوز حضور در دور یک هشتم نهایی جام حذفی را کسب کرده‌اند.
شایان ذکر است که شش تیم از ۱۶ تیم شرکت‌کننده در دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی آلمان دسته‌دومی هستند. پیکارهای این مرحله در روز ۲ فوریه ۲۰۲۱ انجام می‌گیرد.
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها