به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۵۱۲۴۱

توقف فعالیت چینی‌ها برای استخراج رمز ارز

توقف فعالیت چینی‌ها برای استخراج رمز ارز
گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در راستای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی با استخراج کنندگان رمز ارز مجاز مذاکره کرده ایم تا در این زمان فعالیت خود را متوقف کنند و در این جهت فعالیت استخراج کنندگان رمز ارز چینی هم متوقف شده است.
 محمدحسن متولی زاده گفت: فعالیت بزرگترین سایت استخراج رمزارز در رفسنجان نیز متوقف شده است و قرار شده تا ماینرهای مجاز به مدت دو هفته فعالیت نداشته باشند.
او گفت: ۳.۸ درصد استخراج رمزارزها در جهان برای ایران است که اگر این آمار را تبدیل به برق کنیم براساس مدل موجود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مگاوات میزان مصرف برق آن‌ها می‌شود که نیمی از آن‌ها براساس قراردادهایی که داریم مجاز هستند.
او در پاسخ به این سوال که میزان استخراج کنندگان رمز ارز مجاز چه میزان است، گفت: حداکثر در حد ۲۰۰ مگاوات است که در مسئله خاموشی تأثیر چندانی ندارند اما با این وجود برای مقابله با آن‌ها برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.
او گفته ۳.۸ درصد استخراج رمزارزها در جهان برای ایران است که اگر این آمار را تبدیل به برق کنیم براساس مدل موجود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مگاوات میزان مصرف برق آن‌ها می‌شود که نیمی از آن‌ها براساس قراردادهایی که داریم مجاز هستند.
او همچنین از مردم درخواست کرد تا مردم اگر اطلاعاتی دارند اعلام کنند و در ازای آن از شرکت توانیر پاداش بگیرند. در این ایام میزان برخوردها را تشدید کردیم و در این روزها تعداد بیشتری شناسایی شدند.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها