به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۲۵۱۴۰۵

شغل قبلی ستاره‌هاپیش ازدرخشش در سینما

شغل قبلی ستاره‌هاپیش ازدرخشش در سینما
گروه فرهنگی: بسیاری از ستاره‌های امروز هالیوود سال‌های ابتدایی عمر خود را پیش از ستاره شدن به سختی سپری کرده‌اند. پایگاه خبری "brainberries" در گزارشی به شرایط شغلی ستاره‌های هالیوودی پیش از رسیدن به شهرت در سینما پرداخت که برخی از آنها را برمی‌شمریم.

۱- هریسون فورد
 او پیش از نقش‌آفرینی در فیلم‌های اکشن و ایفای نقش اول در سلسله فیلم‌های جنگ ستارگان نجار بود، جرج لوکاس کارگردان سینما او را کشف کرد و از جهان نجاری به جهانی دیگر آورد.

۲- شان کانری
شان کانری در ۱۵ سالگی ترک تحصیل کرد و بعد از آن چند شغل مختلف را تجربه کرد. او مدتی جلادهنده تابوت بود و برای مدتی نیز به عنوان محافظ شخصی و راننده مشغول کار شد.کانری پیش از رسیدن به دنیای سینما به نیروی دریایی پیوسته بود تا اینکه از طریق بازی در سلسله فیلم‌های جیمز باند به شهرت رسید.

۳- آزی آزبورن
این ستاره مشهور بریتانیایی هم در جوانی ترک تحصیل کرد و در یک قصابی مشغول کار شد، بعداً ریخته͏‌گری را تجربه کرد، به قفل‌سازی و مکانیکی خودرو پرداخت و حتی نقاشی کرد تا اینکه راهش به سوی عالم هنر باز شد.

۴- آلن دلون
این هنرپیشه فرانسوی قبل از رسیدن به شهرت قصاب بود. او همان زمانی که در قصابی پدرخوانده‌اش کار می‌کرد فوت و فن بازیگری را فرا گرفت و از همان‌جا وارد جهان پرده نقره‌ای شد.

۵- ری کراک
کراک بیشتر عمرش یک دلال دوره‌گرد املاک بود و شب‌ها هم پیانو می‌نواخت. در ۵۰ سالگی بود که با برادران مک‌دونالد آشنا شد؛ آنها یک رستوران فست‌فود کوچک را اداره می‌کردند. کراک امتیاز شعبه‌های این رستوران را از آنها خرید و آن را به مشهورترین برند فست‌فود در جهان تبدیل کرد.

۶- آرنولد شوارتزنگر
شوارتزنگر در سن ۳۰ سالگی از یک ورزشکار پرورش‌اندام به یک بازیگر مشهور تبدیل شد. او پس از تجربه جهان ورزش و هنر وارد جهان سیاست شد و به فرمانداری ایالت کالیفرنیا رسید.

۷- جرج کلونی
کلونی پیش از آنکه یکی از مشهورترین بازیگران جهان لقب گیرد، به عنوان تکنیسین در پروژه‌های ساختمانی مشغول به کار بود، مدتی هم نماینده بیمه شد و حتی کار فروش کفش‌های زنانه را هم تجربه کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها