به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۵۱۴۹۲

خرید دستگاه هیدرودرمی روشی امن جهت جوان سازی و رفع مشکلات پوستی

گروه کسب و کار:
درمان مشکلات پوستی با بهره گیری از دستگاه هیدرودرمی، روش درمانی کاملا غیر تهاجمی و بدون هیچ گونه عارضه جانبی در جهت لیفت و جوانسازی پوست صورت و روشی بی خطر برای محافظت از پوست می‌باشد. شایان ذکر است بدانید دستگاه هیدرودرمی را با نام دستگاه هیدرادرمی نیز می‌شناسند.
هیدرودرمی‌های فرکانسی روشی فوق العاده عالی برای از بین بردن جای جوش، جای کک و مک، از بین بردن لکه‌های پوستی، کوچک کردن منافذ ، کاهش چین و چروک‌ها، رفع پف چشم، تغذیه رسانی بسیار عالی پوست و تغذیه فولیکول‌های مو برای افزایش رشد موها می‌باشد.

در صنعت مراقبت از پوست، پزشکان و متخصصین پوست، ازروش درمانی هیدرودرمی  با بهره گیری از انواع دستگاه هیدرودرمی، جهت جوان سازی و لیفتینگ غیر تهاجمی پوست استفاده می‌کنند. دستگاه هیدرودرمی موجب بازسازی و رشد مجدد سلول‌ها شده و کمک به افزایش نفوذ پذیری محصولات مراقبتی پوست می‌کند.
جریان الکتریکی فرکانس بالا در دستگاه هیدرودرمی و همچنین تایید ایمنی این دستگاه، برای پوست صورت موجب اکسیژن رسانی فوق العاده عالی به لایه‌های اپیدرم پوست شده و با افزایش جریان گردش خونی که ایجاد می‌کند، پوست را برای تولید و ساخت پروتیئن کلاژن و الاستین آماده می‌سازد.افزایش کلاژن سازی و ترمیم پوست آسیب دیده از مهم ترین مزایای قیمت و خرید دستگاه هیدرودرمی می‌باشد.
جریان فرکانس بالا (تولید گرما) حدودا بالای 2500 مگاهرتز در هر ثانیه، در دستگاه هیدرادرمی موجب حالت پذیری پوست و بازسازی کامل پوست در جهت از بین بردن مشکلات پوستی در ناحهی پوست صورت به روشی کاملا بی خطر خواهد شد.

عملکرد دستگاه هیدرودرمی :
•    پاک سازی و جوان سازی پوست
•    بهبود آکنه‌های پوستی
•    رشد مجدد موها
•    خاصیت  ضد پیری
•    از بین بردن و کاهش چین و چروک‌ها
•    افزایش جریان گردش خون
•    بهبود جای زخم و اسکار
•    لیفت و سفت کنندگی ماهیچه‌های پوست
•    رفع جوش‌های سرسیاه
•    از بین بردن چربی اضافه پوست
•    ضد عفونی کردن پوست
•    کاهش سلولیت‌ها
•    جلوگیری از بروز جوش‌های جدید
•    تسکین دهنده پوست آسیب دیده
•    رفع خشکی و ضمختی پوست

درمان با دستگاه هیدرودرمی :

الکترودهای فرکانس بالا، در دستگاه هیدرودرمی، وارد شیشه ای آبدیده و شفاف شده که این شیشه‌ها همان سری‌های اصلی دستگاه هیدرودرم می‌باشند. با ایجاد جریان الکتریکی متاناوب خفیف با ایجاد کمی مور مور شدن و کمی سوزش مراحل درمان آغاز می‌شود. تماس الکترودهای شیشه ای با پوست و ورود گاز به داخل الکترودها موجب تولید انرژی الکتریکی جهت ترمیم پوست شده و ازون خالص ساخته شده و در نهایت مولکول‌های جوان کننده پوست وارد لایه‌های اپیدرم پوست خواهذ شد و پس از اولین جلسه درمانی بیمار شاهد رفع مشکلات پوستی و رفع پیری زودرس پوست خود خواهد شد.
گرم سازی پوست با افزایش جریان فرکانس بالا در دستگاه هیدرادرمی، موجب مستحکم کردن و تقویت پوست می‌شود. اتساع عروق خونی پوست باعث خارج شدن سموم و آماده شدن پوست برای جذب مواد مغذی و بهبود آبرسانی پوست می‌شود.
افزایش جریان گردش خون در دستگاه هیدرادرمی باعث حریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین شده و ناهمواری‌های پوستی برطرف شده و سطح پوست صاف و یکنواخت می‌گردد.
افراد مبتلا به آکنه‌های کیستی می‌توانند با بهره گیری از دستگاه هیدرودرمی از شر این آکنه‌ها خصال شده و پوستی سالم شفاف داشته باشند. در واقع مهم ترین مزیت دستگاه هیدرودرمی افزایش درخشندگی و روشن کنندگی پوست و رفع لکه‌های پوستی و آکنه‌ها می‌باشد.

مزایای دستگاه هیدرودرمی برای پوست :
پس از اولین جلسه درمانی کار با دستگاه هیدرودرمی، بیمار شاهد نتایج شگفت انگیز این دستگاه روی سطح پست خود خواهد بود، به گونه ای که پوست صورت، شفاف، سالم و با طراوت می‌گردد.
این دستگاه بسیار عالی، سبک و قابل حمل می‌باشد.
قیمتی رقابتی نسبت به عملکرد چند کاره و فوق العاده عالی برای پوست
خرید دستگاه هیدرودرمی از طب اسکین :
فروشگاه اینترنتی طب اسکین، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست، محصولات خود را با تضمین اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش، آموزش رایگان کار با دستگاه با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد. جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هیدرودرمی می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق تماس تلفنی، واتس اپ، وب سایت و اینستاگرام tebskin در ارتباط باشید.

 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها