کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش تخصصی تعمیرات چرخ خیاطی نیاز صنعت و کسب و کار

27 دی 1399 ساعت 16:22


گروه کسب و کار: مرکز فنی حرفه ای تعادل روز جمعه 26 بهمن ماه  ازساعت  10 الی 13 در دانشگاه هادی در خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب ورک شاپ رایگانی برای دست اندکاران تعمیرات چرخ خیاطی برگزار کرد.
این کلاس توسط استادعلی افشاری، مدرس و تکنسین تعمیرات چرخ خیاطی دارای تایید مهارت از ژاپن وانگلیس و همچنین تاییدیه اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان چرخ خیاطی و سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد.در این کلاس یک چرخ خیاطی توسط استاد افشاری به عنوان نمونه باز و سپس با توضیحات وی برای شرکت کنندگان دوباره مونتاژ شد.
متاسفانه به دلیل عدم استقبال از حضور در چنین کلاس های تخصصی باید گفت که تعمیرکاران چرخ خیاطی در کشور با این دانش غریبه بوده و تمایلی برای کسب دانش روز در این حوزه ندارند. به نظر می رسد، در این حرفه، متولیان باید بر مساله آموزش تاکید ویژه داشته باشند. چرا که آموزش نیاز اصلی برای تعمیرکاران چرخ خیاطی است تا از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.
افرادی مانند استاد افشاری با 47 سال سابقه گنجی است که ممکن است نبود وی به دلیل هزینه های گزاف آموزشی برای کشور هزینه های مادی و معنوی غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد و در عین حال آسیب شدیدی هم  به این حرفه وارد کند، از این جهت باید متولیان در اتحادیه و صنف چرخ خیاطی  و سیستم آموزش کشور نسبت به استفاده از دانش این اساتید اهتمام داشته باشند و اساتید دیگری توسط آنها به جامعه تعمیرکاران چرخ خیاطی افزوده شود. به طور کلی، عدم استقبال از چنین کلاس‌هایی می تواند به صنعت و اقتصاد کشور آسیب وارد کند.
برای کسب اطلاعات و شرکت در کلاس های استاد افشاری برای آموزش تعمیر کسب و کاردر مرکز فنی حرفه ای «تعادل» با این شماره  تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۰۲۴۲۹۰


کد مطلب: 251536

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/251536/آموزش-تخصصی-تعمیرات-چرخ-خیاطی-نیاز-صنعت-کسب-کار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir