کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از هتلهای کیش تا رستورانهای استانبول در سفر با تور

27 دی 1399 ساعت 16:27

گروه گردشگری:


هتل‌های کیش
سال‌هاست که جزیره زیبای کیش در صنعت توریسم ایران جایگاه بسیار ویژه‌ای را به خود اختصاص داده و محبوبیت و شهرت بی اندازه‌ای هم دارد. خصیصه‌های قابل توجهی باعث شده اند تا همه ما حداقل یک بار قصد سفر به آن را در سر داشته باشیم.
فضای شهری آرام و به دور از هیاهو، آب و هوای مطلوب، مراکز خرید بزرگ با اجناس متنوع، چشم انداز‌های طبیعی فوق العاده و ده‌ها ویژگی دیگر سبب شده تا این منطقه در تمام چهار فصل سال مملو از جمعیت باشد.
چنانچه تصمیم دارید در آینده شما هم یکی از متقاضیان تور کیش ارزان قیمت  باشید و تعطیلات خود را آن جا سپری کنید؛ بهتر است درباره برخی موضوعات اطلاعات جامعی داشته باشید.
در ادامه این مطلب سفر باتو، چند مورد از بهترین هتل‌ها را معرفی خواهیم کرد، که می‌توانید به آسانی برحسب سلیقه شخصی و بودجه، گزینه مناسب خود را بیابید.

 هتل ترنج
هتل ترنج معماری بسیار متفاوت و خاصی دارد؛ به همین دلیل هم صاحب شهرتی بسیار می‌باشد. اقامت در اتاقی که روی آب قرار گرفته تا پیش از این آرزوی خیلی‌ها بوده که حالا به یک واقعیت بدل گشته است.
حتما می‌توانید تصور کنید که چه منظره رویایی در مقابل چشمان تان نقش خواهد بست. هزینه ماندن در این فضا چنندان ارزان نیست اما به هیچ وجه از آن پشیمان نمی شوید.
سالن ورزشی، بیلیارد، بخش مجهز و مدرن اسپا، قسمت ویژه کودکان، آلاچیق و رستوران ساحلی بعضی از خدمات و امکانات مهم این مجموعه هستند. برای دسترسی به هتل ترنج باید به سمت جاده جهان حرکت کنید.
 
هتل داریوش
کارآفرین مشهور ایرانی آقای حسین ثابت کسی بود که بر روی پروژه ساخت هتل داریوش سرمایه گذاری کرد و یکی از بزرگ ترین، مجلل ترین و البته خیره کننده ترین سازه‌های جزیره را پدید آورد.
با اینکه چند سالی از عمر این مکان می‌گذرد اما همچنان زیبا و پرفروغ به نظر می‌رسد. عمارتی لوکس که در 4 طبقه و متراژ 20 هزار متر مربعی خود مدت‌هاست که مورد لطف و توجه توریست‌های ایرانی و بین المللی ست.
هتل بزرگ و پنج ستاره داریوش با الگوبرداری از معماری شهر باستانی تخت جمشید بنا شده و از این لحاظ نمایی فوق العاده‌ای در اختیار دارد. مجموعا 190 سوئیت و اتاق در این فضا آماده پذیرایی از مسافران می‌باشند.
کیفیت همه چیز اعم از منوی رستوران تا رفتار کارکنان بالاست و بلطبع باید انتظار قیمتی متناسب با خدمات داشته باشید.

رستوران فیش
منطقه بسفر یکی از بخش‌های پرآوازه و البته تماشایی استانبول محسوب می‌شود که به علت منظره فوق العاده و آب و هوای مطلوب خود محبوب شده است. رستوران فیش را نیز در همین حوالی، در جزیره گالاتاسرای خلیج کوروچشمه ساخته اند.
طراحی دل انگیز و چیدمان دکوراسیون این فضا که اتفاقا سرباز هم هست، احتمالا شما را به یاد رستوران‌های ساحلی ایتالیایی بیندازد. در این مکان می‌توانید انواع رسپی‌های بومی و بین المللی را سفارش دهید و لذت ببرید.
محیطی امن و آرام که از قضا بسیار رویایی هم هست و لحظات فراموش نشدنی برای تان رقم خواهد زد.
 
رستوران لب دریا
لب دریا نام یکی دیگر از رستوران‌های شیک و خوش سابقه شهر است که سال‌های فعالیتش حدودا نزدیک به 10 سال می‌باشد. این مکان تزئینات داخلی بی نهایت آرامش بخشی دارد که قطعا تا مدت‌ها در خاطر تان باقی می‌ماند.
رنگ آمیزی دیوار‌ها، چیدمان میز و صندلی‌ها، رفتار پرسنل و... همه المان‌ها به گونه‌ای کنار هم قرار گرفتند تا مردم در محیطی دوست داشتنی و دنج استراحت کرده و غذا میل کنند.
قیمت‌ها نیز در تور استانبول لحظه آخری دقیقه 90  معقول و به صرفه هستند؛ برای قرار‌های دوستانه یا کاری این مورد گزینه‌ای عالی ست که با خوشمزه ترین منو پذیرای شما خواهد بود.
 
رستوران گریتیلی
اگر شما هم حال و هوای رستوران‌های کوچک، راحت و دنج ایتالیایی رو باز را دوست داشته باشید؛ از رفتن به گیریتلی حسابی خوشحال می‌شوید.
اغلب منوی این رستوران به غذاهای یونانی و بین المللی دیگر اختصاص یافته و البته می‌توانید از انواع ترکی و محلی نیز میل بفرمایید. خوراک‌های دریایی نیز به وفور دیده می‌شوند. هشت پای سرخ شده از معروف ترین آن‌هاست!
بیشتر بخوانید: آشنایی با مسجد سلطان احمد به عنوان جاذبه گردشگری تور استانبول
از آن جا که این مورد در محله سلطان احمد واقع شده است؛ پس از یک گشت و گذار طولانی در این منطقه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری مشهورش، صرف شام و نوشیدنی در آن لذت دو چندانی برای تان به همراه خواهد داشت.


کد مطلب: 251537

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/251537/هتلهای-کیش-رستورانهای-استانبول-سفر-تور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir