به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۵۱۵۹۸

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها
گروه اقتصادی: یک کارشناس رمز ارزها توصیه کرد که برای ورود به این بازار حتما درباره انواع رمز ارزها مطالعه و سپس معامله کنید زیرا، نوسانات در این بازار بسیار شدید است و ممکن است در طول چند روز معادل ۵۰ درصد افت یا رشد کند. علیرضا شامخی اظهار کرد: در حال حاضر روند بازار رمزارزها سریع پیش می‌رود. از این رو نمی‌توان چشم انداز بلندمدت این بازار را با قطعیت پیش بینی کرد و نیاز است تا به صورت روزانه و هفتگی بازار را تحلیل کرد. اما در این زمینه دو نکته حائز اهمیت است. اول اینکه دوران رونق بازار با سرعت تندی سپری شد. معمولا در زمانی که بازار با سرعت زیادی عمل می‌کند، انتظار داریم که طول دوره استراحت یا اصلاح بازار طولانی باشد. وی افزود: نکته دوم این است که عامل اصلی رشد بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر، ورود پول‌های هوشمند شرکت‌های اروپایی و آمریکایی است. در صورتی که در آینده نزدیک، پول‌های شرکت‌های روسی و چینی هم وارد این بازار شوند، دوره جدیدی از صعود بیت کوین خواهیم داشت. این کارشناس رمز ارزها در پاسخ به اینکه آیا نقدینگی از بازار سهام به سمت بازار رمزارزها حرکت کرده است؟ گفت: ممکن است به دلیل رشدهای نجومی هفته‌های اخیر بازار رمزارزها، این اتفاق افتاده باشد اما این موضوع به معنی خروج ارز از کشور نیست زیرا، در داخل کشور امکان تولید بیت کوین داریم. همچنین، انتقال پول از بورس به بازار بیت کوین تاثیری بر قیمت آن نمی‌گذارد زیرا، بازار رمزارزها بین المللی است و حجم بازار سهام ایران در مقایسه با آن بسیار کوچک است و از این رو بازار سهام ایران اثری بر آن نمی‌گذارد. 
شامخی درباره اینکه مردم وارد این بازار شوند یا خیر؟ بیان کرد: به کسانی که قصد ورود به این بازار را دارند توصیه می‌کنم که درباره تمام رمز ارزها مطالعه و سپس معامله کنند زیرا، نوسانات در این بازار بسیار شدید است و ممکن است در طول چند روز معادل ۵۰ درصد افت یا رشد کند. کسانی که وارد این بازار می‌شوند بایستی تحمل این نوسانات را در خود ایجاد کنند چرا که بازار همیشه صعودی نخواهد بود.
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها