کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش توری مرغی و توری حصاری در شهر مفتول

28 دی 1399 ساعت 12:00

گروه کسب و کار: فروشگاه اینترنتی شهر مفتول با شروع فعالیت خود از سال 1398، تا به امروز به یکی از شرکت ها و مراکز فروش معتبر در زمینه تهیه، تولید و تامین انواع محصولات مفتولی صنعتی و ساختمانی شده است.


این شرکت تا کنون با پشتکار تلاش بسیاری در زمینه فروش داشته است، از این رو سبب شده به یکی از مطرح‌ترین مراکز فروش محصولات مفتولی تبدیل شود و در تمام نقاط کشور امکان خرید را برای مشتریان خود فراهم نماید و از همان ابتدا خط مشی این مجموعه بر این بود که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکا و برتر در این عرصه شناخته گردد.
مجموعه شهر مفتول با سابقه ای نزدیک به 3 سال و با دیدگاهی متفاوت در جمع فعالان صنعت مفتول کشور مشغول به فعالیت است و قصد دارد با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی، مجموعه شهر مفتول را به شرکتی برتر در ارائه‌ خدماتی متمایز به شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی، پرسنل مجرب و متخصص، احترام به اصول مشتری مداری و تولید بر مبنای نیازهای جامعه صنعتی از مهم‌ترین نقاط برجسته مجموعه شهر مفتول است. همچنین پذیرش سفارش اختصاصی مشتریان و ارائه محصول با کیفیت بالا، قیمت مناسب و وجود تنوع محصول همراه با انعطاف پذیری در فروش، این مجموعه را از سایر مجموعه های مشابه متمایز نموده است و موجب شده تا همواره پاسخگوی نیازهای بازار داخلی و خارجی باشد.

محصولات مجموعه شهر مفتول دارای تنوع بالایی در کاربرد می باشد که شامل انواع توری ها مانند توری مرغی و توری حصاری با فنس ، الکترود جوشکاری ، میلگرد ، اسپیسر ،  واتراستاپ و... می باشد که با فروش این محصولات قصد دارد در توسعه و رشد کشور نقش به سزایی داشته باشد تا بدین گونه به اقتصاد کشور نیز کمک شایانی کرده باشد. از این رو تمام محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می کند.
یکی از انواع توری های موجود در شهر مفتول ، توری مرغی می باشد. توری مرغی یکی از انواع توری ها می باشد که سبک ترین و نازک ترین توری های موجود در بازار می باشد که به صورت شش ضلعی طراحی شده است. این نوع توری ها از لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیاری به توری های فرنگی و گابیون دارند و تفاوت آن ها را می توان در ضخامت مفتول ها بیان کرد.

قیمت توری مرغی
این توری در دو نوع ایرانی و خارجی (چینی) در بازار وجود دارد و کیفیت نوع ایرانی آن که تولید شهر مفتول نیز می باشد، بهتر است. از لحاظ جنس نیز توری مرغی به دو نوع فلزی و پلاستیکی تقسیم می شود. نوع فلزی آن از مفتول گالوانیزه تولید می‌شود. مفتول نیز به دو نوع گرم و سرد تقسیم می شود. توری مرغی گرم به توری مرغی سنگین و توری مرغی سرد به توری مرغی سبک مشهور است.
توری مرغی در صنایع ساختمان سازی و محافظت از حیوانات و پرندگان و همچنین برای نگه داشتن پشم شیشه و پشم سنگ نیز به کار می رود. نگه داشتن پشم شیشه و پشم سنگ که در سقف سوله ها به عنوان عایق حرارتی و صدا استفاده می شود و همچنین عایق حرارتی برای تاسیسات حرارتی مانند لوله ها و مخازن می توان از توری مرغی استفاده کرد.

این نوع توری در مراکز مختلفی در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می گردد که هر چه کیفیت بالایی داشته باشد، از قیمت بالایی برخوردار است. از طرفی عوامل بسیار در قیمت توری مرغی موثر است، به طور کلی قیمت توری مرغی و عامل موثر و تاثیر گذار بر قیمت آن، شرکت های سازنده و استفاده از مواد اولیه مرغوب و سایز چشمه ها (مش) و همچنین ضخامت توری، طول رول توری، گالوانیزه سرد و یا گرم بودن مفتول است.
از پرفروش ترین انواع توری های دیگر در شهر مفتول فنس یا توری حصاری می باشد. توری حصاری یا فنس نوعی توری فلزی پر کاربرد و پر فروش است که انواع متفاوتی دارد و قیمت آن براساس نوع آن تعیین می شود. فنس (fence) واژه ای انگلیسی به معنی حصار است که برای توری حصاری مصطلح شده است. این محصول همان گونه که از نامش بر می آید، یک ابزار محافظتی فلزی است که در مدل‌ها، سایزها و قیمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از دلایل کاربرد فنس و محبوبیت آن قیمت پایین تر این محصول نسبت به دیوارکشی و امکان استفاده از آن در اماکن مختلف است.

فنس
توری حصاری بر اساس نوع مفتول ، ضخامت مفتول، سایز چشمه های فنس در انواع مختلفی تولید می گردد. بر اساس نوع مفتول در سه نوع مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc در بازار عرضه می گردد. معمولا در تولید توری حصاری از مفتول گالوانیزه استفاده می گردد که به آن فنس گالوانیزه گرم نیز گفته می شود. معمولا از آن برای زمین‌های کشاورزی، صنعتی و باغ و باغچه استفاده می‌شود. برای هر کدام از زمین‌های کشاورزی، مکان‌های صنعتی، نظامی، باغ، باغچه، استخر و... به نوع خاصی از این فنس‌ها، با سایز و ارتفاع خاصی از آن ها نیاز است.

برای خرید توری حصاری یا فنس می‌توانید از روش‌های حضوری و اینترنتی اقدام کنید. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی زیادی اقدام به فروش محصولات و لوازم صنعتی و ساختمانی کرده اند که خرید از آن ها برای خریداران و مصرف کنندگان به صرفه تر و با شرایط بهتری انجام می‌شود. یکی از این مراکز، فروشگاه اینترنتی شهر مفتول می باشد که هم در تولید و هم در فروش توری مرغی دارای تخصص ویژه ای می باشد.


کد مطلب: 251644

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/251644/فروش-توری-مرغی-حصاری-شهر-مفتول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir