به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۵۱۷۳۳

قیمت تور کیش از ساری چقدر است؟

گروه گردشگری:
قیمت تور کیش از ساری چقدر است؟
اگر ساکن مازندران هستید و دلتان برای یک مسافرت جذاب تنگ شده، تور کیش از ساری بهترین گزینه روی میز است. کیش یک سرزمین رویایی برای گذراندن تعطیلات است و سالانه مسافران زیادی برای چندین روز به این جزیره سفر می‌کنند. این جزیره با آرامش بی‌نظیرش بهترین گزینه برای تورهای گردشگری خواهد بود. اگر شما هم قصد دارید این سرزمین زیبا را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید، بهتر است با نحوه رزرو تور کیش از ساری آشنا شوید. این مطلب به شما کمک می‌کند قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

چه موضوعاتی بر قیمت تور کیش از ساری اثر می‌گذارد؟



انتخاب یک تور ارزان کار سختی نیست. برای اینکه تور کیش از ساری را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید، کافی‌ است وارد سایت‌های معتبر رزرو بلیط، هتل و تور شوید و تاریخ موردنظرتان را وارد کنید. دراین‌صورت لیستی از تورهای مختلف به شما ارائه می‌شود که به لحاظ قیمت و امکانات و خدمات متفاوت هستند. اولین موضوعی که بر قیمت تور اثر می‌گذارد، هتلی است که انتخاب می‌کنید. عمده هزینه‌های تور مربوط به هتل و تعداد ستاره‌های آن است. از طرف دیگر تعداد روزهایی که در هتل اقامت دارید هم بر قیمت تور اثر دارد. با این تفاسیر بهتر است قیمت را با انتخاب‌های مختلف بررسی کنید و با چند کلیک ساده برای سفر به کیش آماده شوید.
قبل از رزرو تور به این موضوع هم توجه داشته باشید که موقعیت مکانی هتلی که انتخاب می‌کنید، مهم است. چون در طول سفر با تور نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تفریحی باعث می‌شود زمان کم‌تری را در راه بگذرانید و بیشترین وقت خودتان را درحال تفریح و خوشگذرانی به سر ببرید. با انتخاب یک هتل مناسب در جزیره کیش سفر با تور را به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خود تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید : معروف ترین رستوران های کیش بین گردشگران
نکته دیگری که بر افزایش یا کاهش قیمت تور اثر دارد، فصل و روز سفر شما است. اگر در فصل‌های سرد یا نزدیک به تعطیلات نوروز قصد سفر به کیش را دارید، باید بدانید که در این دوران قیمت پروازها و هتل‌ها و در نتیجه تورها تا حدودی افزایش می‌‎یابند. اما درصورتی‌که تابستان را برای مسافرت انتخاب کرده باشید، علاوه‌بر جشنواره‌های تابستانی کیش این امکان را دارید که تور با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید. اغلب افراد به خاطر گرما و آب‌وهوای شرجی در سه ماه تابستان به این جزیره سفر نمی‌کنند؛ ولی درصورتی‌که با گرما مشکلی ندارید، این سفر مقرون‌به‌صرفه را از دست ندهید.

انتخاب روز مناسب برای سفر
روزی که برای شروع و پایان سفر انتخاب می‌کنید هم باعث تغییر قیمت تور و بلیط هواپیما می‌شود. در همین راستا در روزهای اول هفته و آخر هفته همیشه گران‌ترین قیمت‌های تور را شاهد هستیم. اگر محدودیتی برای انتخاب روز سفرتان ندارید، روزهای میانی هفته بهترین زمان برای رزرو تور است. با رزرو تور کیش از ساری سفری سرشار از آرامش و آسایش را آغاز کنید و از تفریحات متنوع و آب‌وهوای خاص، رستوران‌های لوکس و جاذبه‌های گردشگری این جزیره رویایی و زیبا لذت ببرید.
قیمت تور کیش از ساری از یک میلیون و 300 هزار تومان برای یک نفر شروع می‌شود و متناسب با درجه هتل و مدت اقامت افزایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که قیمت تور برای کودکان و نوزادان تا حدودی متفاوت است. اگر قصد دارید با اعضای خانواده و کودکان سفرتان را شروع کنید، بهتر است قبل از سفر گزینه کودک و بزرگسال را در بخش رزرو تور به درستی وارد کنید تا هزینه‌های سفرتان مقداری کاهش پیدا کند. با انتخاب اتاق‌های دو تخته و سه تخته هم مبلغ قابل پرداخت شما مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد شد.

با اینکه استان مازندران هم سرزمین سبز و زیبایی است و جاذبه‌های گردشگری فراوانی در آن دیده می‌شود؛ اما هر انسانی برای تغییر روحیه به مسافرت نیاز دارد. کیش جزیره‌ای سرشار از جاذبه‌های گردشگری است. سعی کنید در این سفر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید و با تور همراه باشید که تماشای مکان‌های مهم و دیدنی را از دست ندهید. مدیران تور لیستی از مقاصد گردشگری را به شما ارائه می‌کنند و درصورتی‌که همه مسافران همراهی کنند، در طول سفر از همه گزینه‌ها بازدید خواهید داشت. اگر برای مدتی نیاز به تغییر روحیه و شادی و آرامش دارید، با رزرو تور کیش علی بابا (https://www.alibaba.ir/tour/iran-kish_island) چند روز آرامش و نشاط را به خودتان هدیه دهید و از جاذبه‌های گردشگری و همچنین تفریحات متنوع جزیره کیش لذت ببرید.
در طول سفر به کیش همراه داشتن لباس‌های رنگ روشن، کرم ضد آفتاب و کوله‌پشتی سبک به شما کمک می‌کند مدت زمان سفرتان را با آرامش بیشتری طی کنید. اگر در فصل مناسب سفرتان را آغاز کرده باشید، می‌توانید در خلیج فارس تنی به آب بزنید. بدون شک سفر به کیش همراه با تور یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای شما خواهد بود؛ پس در اولین فرصت برای رزرو تور کیش از ساری اقدام کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها