به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۲۵۱۹۶۵

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

گروه کسب و کار:
اهمیت تامین لوازم یدکی خودرو
بازار لوازم یدکی خودرو یکی از شاخه‌های مهم صنعت اتومبیل می‌باشد که عمری برابر با اولین تولیدات خودرو در جهان دارد. چرا که تمامی قطعات و لوازم تشکیل دهنده اتومبیل به مرور دچار فرسودگی شده، یا در اثر حوادث و تصادفات به کلی از بین می‌روند. بخش‌های تشکیل دهنده اتومبیل به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که متعلقات و قطعات تشکیل دهنده هر مجموعه حتی المقدور قابل جدا شدن بوده و در صورت لزوم قابل تعویض کردن باشند، تا در صورت خرابی‌های جزئی، دیگر نیازی به تعویض کامل مجموعه معیوب نباشد. تامین و توزیع قطعات یدکی با گردش مالی بسیار بالا، سهم بسزایی در اقتصاد کشور دارد و این تجارت پر رونق، از سود دهی بالایی برخوردار است. و این در حالیست که تعداد قابل توجهی از سازندگان لوازم اتومبیل، فقط با تولید یک قلم جنس اساسی به پیشرفت تجارتی و سود دهی می‌رسند. اگرچه اقتصاد فعلی جهان با سیاست مصرف گرایی در حال پیشروی می‌باشد، اما بازار تامین لوازم یدکی خودرو از ابتدا تا کنون تغییر چندانی نداشته و بعد از گذشت سالها به روش سنتی و قدیم در حال فعالیت است. تنها پیشرفتی مهمی که در این بازار صورت گرفته تامین، عرضه و خرید و فروش قطعات یدکی به صورت آنلاین می‌باشد که همانند تجارت‌های الکترونیکی دیگر به شدت در حال گسترش می‌باشد.


لوازم یدکی بی ام و

لوازم یدکی اتومبیل‌های خارجی
آنچه که مشخص است این است که اتومبیل‌های خارجی و وارداتی از تمامی جهات کمی و کیفی در سطح بسیار بالاتری از خودروهای تولید داخل قرار دارند، اما کمیاب بودن قطعات یدکی و حتی لوازم مصرفی این خودروها، به یکی از نگرانی‌های مهم مصرف کنندگان محترم اتومبیل‌های وارداتی تبدیل شده، و مضاف بر آن تحریم‌های اقتصادی حاکم بر ایران نیز تاثیر شدیدی بر این بازار گذاشته است. به همین منظور فروشگاه آنلاین لوازم یدکی لوکس یدک با هدف تامین قطعات کمیاب و پر مصرف انواع اتومبیل‌های خارجی موجود در بازار ایران، در حال فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان محترم می‌باشد. قطعات مصرفی شامل انواع روغن موتور و فیلترهای مربوطه با رعایت کامل استانداردهای کارخانه، همچنین قطعات و لوازم موتور، گیربکس، سیستم تعلیق و فرمان، و لوازم الکتریکی فابریک، همگی در این فروشگاه قابل عرضه می‌باشند.
 
اجناس اصلی
متاسفانه عواملی مانند تحریم، سود طلبی برخی افراد، عدم نظارت دقیق بر پروسه تامین و فروش لوازم یدکی، همچنین عدم آگاهی و شناخت کافی مصرف کنندگان در خصوص لوازم یدکی، باعث شده که قطعات بی اصالت و بی کیفیت چینی راه خود را به این آشفته بازار پیدا کنند و حتی با تبلیغات کذب و دروغین افراد سودجو، بعضا، نسبت به قطعات فابریک و شرکتی از توجه و استقبال بیشتری برخوردار باشد. قطعات فیک و تقلبی اگرچه از نظر ظاهری شبیه به قطعات اصلی می‌باشند، اما از نظر کیفی فاقد کارایی لازم بوده و در هنگام نصب، تعمیرکار یا مکانیک مربوطه را با چالش مواجه کرده و معمولا با سختی و فشار مضاعف بر روی مجموعه، مونتاژ یا نصب می‌شوند. در نتیجه عملکرد مجموعه دچار بحران شده، یا با ظاهری غیر عادی دیده می‌شوند، و یا اینکه در هنگام کار کردن سر و صدای غیر عادی ایجاد کرده و بعد از مدت کوتاهی از کار می‌افتند. به عنوان مثال سپر خودرو از قطعات جداگانه ای شامل پوسته سپر، دیاق، براکت‌های نگهدارنده، ضربه گیر و غیره ساخته می‌شود. در صورتی که تنها قصد تعویض پوسته سپر را داشته باشید، و قطعه خریداری شده، غیر اصلی و تقلبی باشد، در هنگام مونتاژ سپر با دشواری فراوان و عدم همخوانی قطعات مجموعه مواجه خواهید شد. تجربه نشان داده که استفاده از کاسه نمدهای بی کیفیت، تسمه‌های فیک و دیگر قطعات غیر اصلی نه تنها عملکرد صحیح مجموعه را دچار اختلال کرده، بلکه گاهی اوقات باعث صدمات جبران ناپذیر به کل سیستم، یا موتور اتومبیل می‌گردد.

 
ماهیت درونی قطعات اصلی و تقلبی
 
 در این میان فروشگاه آنلاین لوازم یدکی با نام تجاری لوس یدک با تکیه بر پشتکار پرسنل و مهارت کارشناسان خود تمام دقت و همیت خود را بر انتخاب و تهیه بهترین و باکیفیت ترین لوازم و قطعات یدکی گذاشته است. متاسفانه خرید از فروشگاه‌های سنتی لوازم یدکی مضرات بسیاری به دنبال دارد‌. شرایطی همچون ترافیک شهری، پراکندگی فروشگاه‌های لوازم یدکی سطح شهر، عدم تعهد برخی فروشندگان نسبت به ارائه خدمات و محصولات، و از همه مهمتر فقدان برخی از قطعات خاص‌، باعث می‌شود که مشتری، ساعت‌ها و حتی روزها وقت و انرژی خود را صرف جستجو و تهیه محصول مورد درخواست خود کند. در مقابل خرید از فروشگاه‌های آنلاین لوازم یدکی، با محبوبیت و تقاضای فراوانی در بین متقاضیان مواجه است. از دیگر مزایای خرید آنلاین می‌توان به قیمت مناسب، تنوع بیشتر، امکان بررسی فنی محصول، اطمینان در ارسال و حمل و نقل کالا، کاهش خطر تقلب، صرفه جویی در وقت و زمان، و اطمینان در ارسال و حمل و نقل کالا، اشاره کرد.

 
فروشگاه آنلاین لوازم یدکی
 
لوازم یدکی بی ام و
یکی از افتخارات مجموعه لوکس یدک ارائه انواع قطعات و لوازم یدکی بی ام و می‌باشد. اتومبیل بی ام و یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین خودروهای حال حاضر دنیا می‌باشد. باید گفت، شخصی که از خودروی بی ام و استفاده میکند، انسانی حساس بوده و سلیقه ای منحصر به فرد دارد. به همین جهت در بازدیدهای ادواری و زمان سرویس اتومبیل از قطعات و لوازم با کیفیت استفاده می‌نماید. مالکان محترم خودروی بی ام و می‌توانند با مرجعه به سایت لوکس یدک قطعات و لوازم درخواستی خود را مشاهده و تحت پایش و بررسی قرار دهند و در صورت لزوم به راحتی خرید نمایند‌. با کمال افتخار اعلام می‌نماییم مجموعه ای بی نظیر از قطعات موتور و گیربکس، سیستم تعلیق، قطعات بدنه، و لوازم الکتریکی انواع مدل و سری‌های بی ام و در این فروشگاه موجود می‌باشد.

لوازم یدکی ولوو
خودروی ولوو برای چندین دهه عنوان ایمن ترین اتومبیل جهان را از آن خود کرده است. امکاناتی همچون سیستم جلوگیری از برخورد، وجود طیف وسیعی از ایربگ در زوایای مختلف خودرو، سیستم کمک به راننده نظیر پارک خودکار، صندلی‌های راحت و طبی، از ابتکارات سازندگان این خودرو می‌باشند. اگرچه قطعات به کار رفته در این اتومبیل بسیار باکیفیت و مطلوب هستند، اما گاهی اوقات و به دلایل مختلف نیاز به تعویض قطعات فرسوده و معیوب اتومبیل می‌باشد. برای حفظ ارزش این اتومبیل ملزم به نگهداری صحیح و استفاده از بهترین قطعات یدکی می‌باشیم. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت لوکس یدک، انواع لوازم یدکی ولوو و قطعات  مرتبط با مدل‌های V40، XC60، XC90، را خریداری نمایید. انواع قطعات مصرفی همچون لنت، کلیه فیلترها، تیغه‌های برف پاک کن، متعلقات سیستم خنک کننده، یا قطعات کلیدی سیستم جلوبندی، تسمه تایم ولوو، و قطعات بدنه را می‌توانید در لینک زیر مشاهده نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها