به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۵۱۹۹۶

جدایی قائدی به نفع خودش و استقلال است

جدایی قائدی به نفع خودش و استقلال است
گروه ورزشی: استقلال توانست با شکست تراکتور به صدر جدول برگردد و به این ترتیب فکری نفس راحتی کشید. البته در کنار نتیجه خوبی که به دست آمد استقلال در این دیدار زیبا هم بازی کرد. نکته دیگر اینکه آقای گل فصل پیش توانست بعد از گذشت 10 هفته از لیگ، دو گل بزند که این هم به‌نوبه خودش می‌تواند اتفاق خیلی خوبی هم برای خود دیاباته باشد و هم برای استقلال. حالا شاید فشار انتقادات کم شود و فکری هم روزهای خوب را تجربه کند. بعد از بازی به سراغ ادموند اختر، مهاجم سابق استقلال رفتیم تا در این خصوص با او هم‌کلام شویم.

استقلال با نتیجه پرگل توانست تراکتور را در خانه‌اش شکست دهد. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
استقلال خیلی خوب بازی کرد. از بابت پیروزی استقلال خوشحالم اما خوشحال‌تر هستم از اینکه دیاباته به فرم ایده‌آلش رسیده و توانسته دو گل بزند. دوباره زوج قایدی و دیاباته می‌توانند برای هر تیمی ایجاد دردسر کنند.
استقلال توانست ناکامی دربی را نیز با همین پیروزی از یادها ببرد.استقلال در دربی توانست مساوی بگیرد و از این بابت باید خوشحال باشیم. بازی دربی، بازی لحظه‌هاست. شما مطمئن باشید اگر پرسپولیس هم جلو بود این اتفاقات برای این تیم هم می‌افتاد.

استقلال در بازی با تراکتور با تغییراتی روبه‌رو بود، بخصوص در خط دفاع. نظرتان در خصوص این تغییرات چیست؟
به نظرم تمام بازیکنان استقلال توانمند هستند. این دلیل نمی‌شود بازیکنی که در این تیم روی نیمکت می‌نشیند پس ناتوان است. استقلال باید روی همه بازیکنان خود حساب باز کند. بازیکنان می‌دانند باید انتظارات هواداران را برآورده کنند.

قایدی چند بازی است که پایش به گل زدن باز شده و خیلی خوب برای استقلال بازی می‌کند. نظرتان در خصوص عملکرد قایدی چیست؟
قایدی بازیکن توانمند و تأثیرگذاری است. مدافعان لیگ ما کند هستند و قایدی با سرعت و تکنیک خود می‌تواند تمام مهاجمان را اذیت کند. هنر ذاتی قایدی می‌تواند تیم‌ها را اذیت کند و زوج خوبی با دیاباته تشکیل داده‌اند.

اینطور که گفته می‌شود قایدی از تیم‌های آلمانی پیشنهاد دارد. موافق جدایی این بازیکن از استقلال هستید؟
اگر قایدی از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارد به او توصیه می‌کنم همین امروز برود.

چطور؟
جدایی قایدی می‌تواند به نفع خودش و استقلال باشد. از نظر مالی این انتقال می‌تواند به استقلال کمک کند و از طرفی هم بازی برای تیم‌های خارجی می‌تواند به نفع خود قایدی باشد. فکر می‌کنم اگر تیم‌های خارجی هم قایدی را بخواهند به‌لحاظ مالی استقلال بدش نمی‌آید این بازیکن را بفروشد.

به ضرر استقلال نمی‌شود؟
نه، استقلال بازیکنان خوبی دارد و برایش بد نمی‌شود.

فکر می‌کنید استقلال می‌تواند در فصل جاری قهرمان لیگ شود؟
بر خلاف بعضی‌ها که می‌گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند و از این تیم انتقاد می‌کنند من می‌گویم مهم این است که این تیم نتیجه می‌گیرد. هیچ‌کس خوب و بد بازی کردن یادش نمی‌ماند اما قهرمانی به یاد همه می‌ماند. امیدوارم استقلال با همین نتایجی که می‌گیرد سرانجام قهرمان شود.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها