به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۲۵۲۳۸۱

خوداری از جمع آوری زباله‌ها در کوت عبدالله اهواز

خوداری از جمع آوری زباله‌ها در کوت عبدالله اهواز
گروه جامعه: منابع خبری در اهواز از اعتراض هر روزه کارگران شهرداری کوت عبدالله برای مشخص شدن وضعیت شغلی و مطالبات معوقه خود خبر می‌دهند.
به گزارش ایلنا، برخی منابع کارگری گفتند: از حدود یک ماه پیش کارگران بخش خدماتی و فضای سبز شهرداری کوت عبدالله با همراهی کارگران واحد اجرائیات برای وصول مطالبات معوقه خودبه نشانه اعتراض اعتراض دست از کار کشیده اند.
به گفته این کارگران؛ دلیل برپایی این اعتراض حدودا یک‌ماهه بی‌تفاوتی مدیران شهرداری کوت عبدالله در قبال پرداخت مطالبات مزدی کارگران خدماتی و سایر واحد‌های مختلف شهرداری است.
به ادعای آنان؛ اعتراض صنفی کارگران اجرائیات شهرداری با همراهی حدودا ۳۰۰ نفر از کارگران خدماتی (تنظیف وحمل زباله) گسترده‌تر شده است به طوری که طی یک ماه گذشته کارگران تنظیف و حمل زباله به نشانه اعتراض از جمع‌آوری زباله‌های برخی مناطق شهر کوت عبدالله در شهرستان کارون خودداری می‌کنند.
آرش دُر (شهرداری کوت عبدالله) در گفتگو با برخی رسانه‌ها با تایید اجتماع هر روزه کارگران خدماتی شهرداری کوت عبدالله، وضعیت جمع‌آوری زباله در سطح شهر کوت عبدالله را به دلیل استمرار اعتراضات کارگران بخش خدماتی نامطلوب دانسته است.
به گفته وی، مطالبات مورد اعتراض کارگران پرداخت نشدن حقوق سه ماه مهر، آبان و آذر، و ۲۰ درصد از حقوق شهریور ماه است که به زودی با مشخص شدن پیمانکار مشکل جمع آوری زباله برطرف می‌شود.
 
برچسب ها: اهواز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها