به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۲۵۲۴۰۰

اولین منع آمدوشد در هلند پس از جنگ جهانی دوم

اولین منع آمدوشد در هلند پس از جنگ جهانی دوم
 گروه بین الملل: دولت هلند برای نخستین‌بار پس از جنگ جهانی دوم، طرح مقررات منع آمدوشد را به پارلمان این کشور ارائه کرد.
همچنین شهروندان کشورهایی که عضو پیمان شنگن نیستند و نیز مسافرانی که در این کشورها به‌سر می‌برند اجازه سفر به هلند را نخواهند داشت. به‌ گفتهٔ مقامات هلند اقدامات فوق به ‌قصد مهار شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت می‌گیرد.مارک روته، نخست‌وزیر هلند اعلام کرد مقررات منع رفت‌وآمد در صورت تصویب از شنبه پیش‌ رو به اجرا در می‌آید و همچنین پرواز از کشورهای آمریکای جنوبی نیز به خاک هلند از روز یکشنبه ممنوع خواهد بود.
نخست وزیر هلند افزود:‌«اینها اقدامات بسیار سخت‌گیرانه‌ای است، اما کشور ما چهارراه عبورومرور است. و گونهٔ بریتانیایی ویروس کرونا چارهٔ دیگری برایمان نگذاشته است.»
طبق مقررات منع ‌آمدوشد شهروندان فقط می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ بامداد تا ۴:۳۰ برای برآوردن نیازهای ضروری، از جمله خرید لازم، فوریت‌های پزشکی، مشاغل حساس و گرداندن حیوانات خانگی بیرون بروند و متخلفان تا ۹۵ یورو جریمه خواهند شد.مدارس، فروشگاه‌های کالاهای غیرضروری، رستوران‌ها و بارها از دو ماه پیش در هلند تعطیل‌اند و دست‌کم تا ۹ فوریه بسته باقی خواهند ماند.در شماری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، هفته‌هاست که مقررات مشابهی در زمینهٔ منع آمدوشد به ‌اجرا درآمده است.


 
برچسب ها: هلند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها