به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۵۲۴۲۹

سیمئونه: لوییس سوارس فوق العاده است

سیمئونه: لوییس سوارس فوق العاده است
گروه ورزشی: سرمربی اتلتیکو مادرید به تمجید از مهاجم اروگوئه‌ای تیمش پرداخت و او را فوق العاده عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید پنجشنبه شب در لالیگا به لطف دبل لوییس سوارس توانست شکست را با پیروزی عوض کند و با نتیجه ۲ بر یک برنده شود. روخی بلانکو با این پیروزی اختلافش را با رئال مادرید، تیم دوم جدول به هفت امتیاز افزایش داد در حالی که هنوز یک بازی کمتر از همشهری‌اش دارد.
دیگو سیمئونه پس از این برد ارزشمند گفت: ایبار به حریفانش اجازه نمی‌دهد بازی خودشان را به نمایش بگذارند و همیشه بازی کردن مقابل این تیم سخت است. آن‌ها به لطف پنالتی یک بر صفر پیش افتادند و با این شرایط احساس اطمینان بیشتری کردند. ما بعد از دقیقه ۳۰ بهتر شدیم و سپس سوارس گلزنی کرد تا با تساوی به رختکن برویم. در نیمه دوم هم بازی سخت بود و فرصت‌های کمی وجود داشت. یکی از آن‌ها ضربه سر ژائو فلیکس بود که دروازه‌بان آن را مهار کرد. بازی سختی بود و از کسب پیروزی خوشحالم.
سرمربی اتلتیکومادرید درباره دو تعویض در بین دو نیمه اظهار کرد: با تعویض‌ها می‌خواستیم شرایط را نسبت به نیمه اول بهتر کنیم. به دنبال قدرت بیشتری در میانه میدان بودیم تا حملات سریع‌تری داشته باشیم اما این اتفاق خیلی کم افتاد. از سمت چپ می‌توانستیم بهتر به حریف ضربه بزنیم.
سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید درباره گل‌های تعیین کننده سوارس گفت: او همیشه هوشمندانه بازی می‌کند. زمانی توانست گلزنی کند که از یک توپ از دست رفته به خوبی بهره بردیم. پنالتی را هم او گرفت و سپس تبدیل به گل کرد.  سوارس فوق‌العاده است. به خاطر او خیلی خوشحالیم.  
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها