به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۵۲۴۴۷

اخاذی سه برادر در تصادفات ساختگی با پورشه

اخاذی سه برادر در تصادفات ساختگی با پورشه
گروه حوادث: سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: افرادی که با ایجاد تصادف ساختگی با خودرهایی مانند پورشه اقدام به اخاذی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند."سرهنگ محمد کالوسی" سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره برخورد با متهمانی که با ایجاد تصادف ساختگی اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند، گفت: سه برادر با خودروی پژو ۴۰۵ و تردد در مناطق شمال تهران عمدتاً با خودروهای گران‌قیمت مانند پورشه تصادف ساختگی ایجاد می‌کردند و این تصادفات به نحوی طراحی می‌شد که خودروی مالباخته در آن مقصر شناخته شود.
وی ادامه داد: در تمامی این تصادفات به جز سه مورد بقیه افراد بدون حضور پلیس و تعیین خسارت اقدام به پرداخت خسارت می کردند. فقط در سه مورد افراد به پلیس مراجعه کرده و اعلام کردند که در یک تصادف اقدام به پرداخت خسارت کرده اند. پس از اعلام شکایت این افراد، مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران موفق به بازداشت این سه برادر شدند. سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: این برادرها پس از ایجاد تصادف، از خودروی پژو ۴۰۵ پیاده شده و با رانندگان خودروهایی که با آن‌ها تصادف کرده بودند، صحبت کرده و به نوعی آن‌ها را متقاعد می‌کردند که مقصر هستند و از ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان از مالباختگان خسارت گرفته بودند. 
سرهنگ کالوسی با بیان اینکه این متهمان ۶۷ مورد تصادف ساختگی را انجام داده، تصریح کرد: این متهمان آمار تصادفات را در سررسیدی به ثبت رسانده بودند و در دو ماه اخیر موفق به اخاذی ۱۷۰ میلیون تومانی از مالباختگان شده بودند.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها