به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۵۲۴۵۷

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد
گروه فرهنگی:اکران جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با عنوان «زمانی برای مردن نیست» بار دیگر عقب افتاد.«زمانی برای مردن نیست» که قرار بود ۲ آوریل (۱۳ فروردین) و در بهار راهی سینماها شود، حالا قرار است ۸ اکتبر (۱۷ آبان) روی پرده برود.جای تعجب ندارد که اکران فیلم جدید باند تا پاییز آینده عقب افتاده است اما هالیوود پیش‌بینی می‌کرد با ادامه گسترش ویروس کرونا این فیلم یک تاخیر دیگر به خود ببیند.ام‌جی‌ام پخش این فیلم در آمریکا را برعهده دارد و یونیورسال پخش کننده آن در بازارهای بین‌المللی است. از آنجا که این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده طبیعی است که برای کسب سود قابل توجه به فروش بلیت در سطح جهان متکی‌ باشد.
دستیابی به چنین موفقیتی در حالی که بیشتر سینماها بسته هستند و آن شمار معدودی که کار می‌کنند نیز از ظرفیت پایین خود بهره می‌گیرند، ممکن نخواهد بود.تاخیر جدید فیلم دیروز پنجشنبه اعلام شد و این سومین باری است که فیلم در ۱۰ ماه اخیر تاریخ اکرانش را عقب می‌اندازد.در مارس ۲۰۲۰ این فیلم اولین فیلم بزرگی شد که تاریخ اکرانش را در بحبوحه شروع گسترش کرونا عقب انداخت.این تاخیر می‌تواند استودیوهای رقیب را هم به فکر بیندازد که اکران محصولاتشان را بار دیگر به زمان دیگری موکول کنند.«زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است و کری فوکوناگا کارگردانی آن را انجام داده است. این آخرین باری است که دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ بازی کرده است. رامی مالک و کریستوف والتس از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها