به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۲۵۲۶۸۷

تست مثبت کرونای نیروهای مراسم تحلیف بایدن

تست مثبت کرونای نیروهای مراسم تحلیف بایدن
گروه بین الملل: آزمایش کرونای بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از نیروهای گارد ملی ایالات متحده که برای تامین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن در واشنگتن مستقر شده بودند، مثبت اعلام شده است.
مقامات واشنگتن در پی حملۀ مرگبار به ساختمان کنگره آمریکا در ۶ ژانویه که ۵ کشته برجای گذاشت، تدابیر امنیتی شدیدی را در پایتخت به اجرا گذاشتند و در همین راستا بیش از ۲۵ هزار نفر از نیروهای گارد ملی را در سراسر این شهر مستقر کردند. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در میان نیروهای گارد ملی احتمالا افزایش خواهد یافت.
در واکنش به این خبر، گارد ملی ایالات متحده بیانیه‌ای منتشر کرد. با این وجود در این بیانیه از شمار مبتلایان به کرونا در میان نیروهایش حرفی نزد و تنها اعلام کرد که تمام پرسنل مطابق با دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (از جمله بررسی دما هنگام خروج از ایالت خود و ورود به واشنگتن) عمل کرده‌اند و کنترل وضعیت سلامت آنها نیز بطور متداول انجام می‌شود.
گارد ملی همچنین اعلام کرد که مقدمات بازگشت هزاران نفر از نیروهایش به خانه در حال انجام است و انتظار می‌رود حدود ۱۵۰۰۰ نفر ظرف ۵ تا ۱۰ روز آینده واشنگتن را ترک كنند.


 
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها