به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۲۵۲۸۲۸
امیرهمایون کاشانی کیا: دایره المعارف املاک، صفرتاصد مشاوره املاک است

«فرهنگ ده جلدی دلالی علمی املاک» دومین کتاب پرفروش سال شد

ده جلد کتاب دایرالمعارف دلالی حرفه‌ای املاک
ده جلد کتاب دایرالمعارف دلالی حرفه‌ای املاک
 گروه کسب و کار: چاپ دوم «فرهنگ ده جلدی دلالی علمی املاک»به قلم دکتر امیرهمایون کاشانی‌کیا، مدرس و کارشناس ارشد دلالی علمی املاک و مسکن، موفق به کسب عنوان دومین کتاب پرفروش سال شد.
به گزارش بهارنیوز، این کتاب که در آبان سال جاری رونمایی شد،می‌تواند در حوزه مسکن و دلالی تخصصی و علمی املاک در راستای آموزش تمام عیار و آکادمیک و نیز توسعه کسب و کار و روند اشتغال در این حوزه کمک کند.
فرهنگ ده جلدی املاک، مجموعه‌ای ارزشمند در حوزه اقتصاد مسکن به شمار می‌رود که به خصوص در دوره رکود بازار مسکن برای فعالان این حوزه و سایر علاقمندان به رونق کسب و کار، به عنوان مرجعی علمی و دقیق محسوب می‌شود.
این کتاب در سال 99 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دومین کتاب پرفروش سال انتخاب شد.
گفتنی است، امیرهمایون کاشانی‌کیا نگارش این کتاب را از سال 95 آغاز و در سال جاری آن را به پایان رساند.
این مدرس و نویسنده با بیان اینکه فرهنگ ده جلدی دلالی علمی املاک،یک دایره المعارف وصفرتاصد مشاوره املاک است،مطالعه و استفاده از این کتاب را برای همه فعالان و مشاورین املاک چه آن دسته از مشاورینی که مشغول کار هستند و چه علاقمندان ورود به حوزه مشاوره املاک توصیه کرد.
لازم به ذکر است کتاب«فرهنگ ده جلدی دلالی علمی املاک»،تنها مجموعه جامع و مانعی است که در حوزه آموزش کارشناسی و مشاوره املاک منتشر شده و مطالعه و بهره‌گیری از آن برای همه علاقمندان و فعالان این حوزه توصیه می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها