به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۲۵۲۸۳۰

«یونی فای» نماد واقعی جهش تولید در ایران

«یونی فای» نماد واقعی جهش تولید در ایران
گروه کسب و کار: مجموعه تولیدی «یونی فای» که 40 سال پیش توسط حاج محمدرضا کرمی تاسیس شد، در زمینه تولید لوازم التحریر فعالیت می کند. وی از پیشکسوتان تولید لوازم التحریر در ایران است. 
حمید کرمی، مدیر«یونی فای» در خصوص زمینه فعالیت این مجموعه می گوید: مجموعه ما طی 4 دهه در زمینه تولید انواع دفتر فعالیت می کند؛ همچنین ما انواع جامدادی، قمقمه،خط کش و کیف و سایر لوزام التحریر جز خودکار و مداد را تولید می کنیم و اکنون حدود 100 نفر نیروی کار در این مجموعه داریم.
وی در ادامه افزود: ما در سال جهش تولید با تولید ملی حدود 4 تا میلیارد تومان صرفه جویی ارزی داشته ایم و اکنون نیز زیرساخت های لازم را برای صادرات تولیدات خود به کشورهای عراق، سوریه و آذربایجان آماده ومنتظر آغاز صادرات هستیم. همچنین ما در سال جاری ظرفیت تولید خود را علیرغم همه موانع نسب به سال قبل دوبرابر کرده ایم و قرار است تا 1400 این ظرفیت به سه برابر افزایش یابد.
کرمی همچنین گفت: ما با راهنمایی‌های مرکز مشاوره ایزوکیا و مشاور ارشد این مجموعه یعنی امیرهمایون کاشانی کیا توانسته ایم انواع ایزو از جمله ISO10004،ISO10668،ISO10006 ،ISO9001 و همچنین CEاروپا و گواهی نامه GMPنیز شده ایم.
برای اطلاعات بیشتر به این ادرس مراجعه کنید:WWW.ISOKIA.COM
برچسب ها: یونی فای
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها