به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۵۲۸۳۶

چرا خرید نهال به صورت آنلاین شامل تخفیف می‌شود‌؟

گروه کسب و کار:
باغداری و کشاورزی همیشه یک مسئله ی مهم در طول دوران تاریخ بوده است‌. تصور کنید کشاورز زحمت کش سالیان سال چشم به راه باردهی اولیه ی نهال خود می‌شود‌، اما به ناگاه متوجه می‌شود‌، آن رقمی را که خریداری کرده بود‌، را تحویل نگرفته و با اولین باردهی نهال‌های خود متوجه ی آن می‌شود که نهال دیگری را تمام این سالیان پرورش داده است ! حال تا بخواهد بگردید و مقصر اصلی را پیدا کنید که چرا نهالستان متخلف رقم اشتباهی را به فروش رسانده زمان زیادی صرف می‌شود که در اکثر مواقع سود مالی خوبی را هم به همراه ندارد‌.



 اما راه حل چیست‌؟ نهالستان آریا نهال بزرگترین مرکز تولید کننده و عرضه کننده ی انواع ارقام نهال جهت کاشت و پرورش فضای سبز در ایران و خاورمیانه / مشاوره جهت احداث باغ‌، آماده ی رساندن خدمات احداث باغ می‌باشد‌.

نحوه ی خرید نهال به صورت اینترنتی چگونه می‌باشد:
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا خرید نهال ؛ به صورت اینترنتی  نمی تواند اشتباهات خرید حضوری را در پی داشته باشد‌؟ لازم به ذکر است بدانید که اگر از نهالستان‌های معتبری مانند‌: آریا نهال‌، گلد نهال‌، دکتر نهال و‌... دیگر نهالستان‌های معتبر بازار فروش نهال، خرید نمایید دچار اسیب نخواهید شد‌، زیرا این مجموعه نهالستان‌ها با برگه ی ضمانت بازگشت واقعی کالا فروش نهال‌های خود را تضمین نموده و همچنین با خدماتی همچون مشاوره و ارسال طی 48 ساعت توانسته اند نظر بسیاری از کشاورزان را به خود جلب نمایند‌. شما می‌توانید از نهالستان‌هایی که در دوران کرونا و با این قرنطینه ی شدید اما همچنان خدمات خود را با قدرت ادامه داده اند تخفیف هم درخواست کنید تا در خرید بالای 100 Seedlings درصد خوبی تخفیف را شامل حال خود نمایید‌. اما خرید نهال چه گونه ای می‌تواند سودهی خوبی به همراه داشته باشد‌؟

خرید نهال انگور یکی از نهال‌های پر سود بازار کشور‌:
تصور کنید کشاورز هستید و قصد دارید بعد از گذشت چند سال تا به باردهی زیاد درختان خود برسید‌، بعد از آن مشاهده نمایید که محصولات شما در بازار جایی ندارد‌، در این صورت در اولین گام می‌بایست به دام دلال‌های بازار میوه ی کشور بیفتید و با دست به دامان شدن به آن‌ها بتوانید محصولات خود را با قیمتی ناچیز بفروشید‌. اما اگر از همان ابتدا انتخاب نهالی درست را انجام داده باشید تمام فرضیه‌های شکست بر ملا می‌شود !
بله با خرید نهال انگور با گذشت حدودا 3 الی 4 سال بعد از کاشت به باردهی مناسبی می‌رسند و باردهی اقتصادی آن‌ها به مرور گذشت زمان بیش از پیش می‌شود اما چه نهال انگوری می‌تواند سود مالی خوبی را برای ما به ارمغان آورند‌؟



برای نمونه یکی از جدید ترین و خاص ترین نهال‌های انگور؛ دنیا انگور مکیاج می‌باشد که به تازگی آریا نهال وارد بازار کشور کرده است‌. زادگاه انگور مکیاج کشور ژاپن بوده است که برای اولین بار به صورت انحصاری توسط مهندسین ما با ضمانت به فروش می‌رسد.
شما می‌توانید با مراجعه به نشانی زیر‌، جهت تمایل اقدام به خرید نهال انگور نمایید‌:
https://ariyanahal.ir/خرید-نهال-انگور/
 اما انواع نهال انگور دیگری که بومی کشور عزیزمان می‌باشد بسیار پر طرف دار می‌باشد که از این نهال‌ها می‌توان به نهال‌هایی مانند‌:

1‌: نهال انگور مویز بی دانه
2‌: نهال انگور موندراپ
3‌: نهال انگور رد گلوب
4‌: نهال انگور سیاه سردشت
5 ‌: نهال انگور عسگری
و‌...

اشاره کرد که از ارقام نهال انگور بسیار پر کشت در ایران می‌باشد که با دانستن قیمت نهال انگور این نژاد به پر سود بودن کشاورزی ایمان خواهید آورد‌. در وصف سودهی درخت انگور همین یک جمله بس که خرید نهال انگور یک طرف‌، سلطان بازار کشمش کشور شدن هم یک طرف دیگر ! اما شاید اینجا برای شما این سوال پیش بیاید که پس‌:

نهال‌های پر سود دیگر چه رقم‌هایی می‌باشد‌؟
بگذارید پاسخ این سوال را بسیار صریح و شفاف دهیم ! نهال گردو‌، نهال بادام و نهال پسته از 3 نهال بسیار پر سود در ایران می‌باشند ! فراموش نکنید نهال انگور چهارمین اما اقتصادی ترین نهال جهت پرورش می‌باشد ! جالب است بدانید فروش نهال گردو، هم برای فروشنده و هم برای خریدار یک بازی بُرد بُرد است !
زیرا باغداران و کشاورزان عزیز این جمله ی معروف را که می‌گوید‌: " در وصف سودهی درخت گردو همین یک جمله بس که خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد ! " حتما تا به حال شنیده اند پس این بازی برد برد را هرگز هنگام خرید نهال از یاد نبرید‌.
اما در مورد نهال بادام اوضاع کمی متفاوت تر می‌باشد زیرا درخت بادام در سخت ترین شرایط جوی امکان رشد دارد به صورتی که‌: "در وصف سودهی درخت بادام همین یک جمله بس که با خرید نهال بادام می‌توانید سلطان بازار آجیل کشور شوید‌."

چند رقم نهال میوه وجود دارد‌:
یکی از پر تکرار ترین سوالی که روزانه ما با جهت فروش نهال ؛ با آن درگیر هستیم این است که لیست نهال را چگونه می‌توانیم دریافت نماییم‌؟ لازم به ذکر است برای شما شرح دهیم انواع نهال‌های میوه دارای تنوعی بیش از 300 نهال می‌باشند که تمام ارقام نهال را ما در صفحه ای از سایت با نام لیست نهال درج کرده ایم که شما می‌توانید با مراجعه  به آن از جدید ترین لیست نهال‌ها آگاه شده و پس از مطالعه در رابطه با چگونگی پرورش آنها جهت تمایل به خرید نهال؛ آن با مهندسین نهالستان آریا نهال تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی زیر‌:
ariyanahal.ir/لیست-نهال/
مراجعه نمایید‌.

نحوه ی ثبت سفارش نهال‌:
از دیرباز باغداری و پرورش درختان تنها راه نجات آدمیان بوده است ! زیرا در طول تاریخ بارها شاهد آن بوده ایم که هر گاه هرشخصی‌، دچار گرفتاری مالی شده است‌، به کشاورزی و امر باغداری و خرید نهال؛ پناه آورده است !
مهندسین آریا نهال هم با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی باغداری، کشاورزی و تحقیقات علمی، آماده ی رساندن بهترین نهال‌ها به شما عزیزان هستیم‌. همچنین امیدواریم از لیست نهال ؛ ما به خوبی دیدن نمایید‌، زیرا ارقام نهالی که در این لیست موجود می‌باشد‌، با کمترین قیمت نهال‌، مهیا شده اند تا بتوانیم سهمی کوچک در جهت سود آوری بزرگ برای شما فراهم سازیم‌. 
شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و قیمت نهال به نشانی‌: ariyanahal.ir مراجعه نمایید‌.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها