به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۲۵۳۰۶۳

شکست ملوان در دربی گیلان

شکست ملوان در دربی گیلان
گروه ورزشی: تیم فوتبال ملوان، از هفته یازدهم لیگ دسته اول، مهمان تیم شهرداری آستارا در سردارجنگل رشت بود که در نهایت بانتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد.

ملوان که بازی را بی‌برنامه آغاز کرده بود، اسیر حملات زهردار و بازی مستقیم شهرداری آستارا شد و در دقیقه 8 دروازه‌اش شد. بر روی سانتر از ناحیه چپ خط دفاعی ملوان، توپ به آرش افشین رسید و شوت وی به سمت دروازه ملوان، جلوی پای پژمان ثباتی قرار گرفت و وی با ضربه‌ای آرام، دروازه ملوان را باز کرد.گل دوم شهرداری آستارا نیز در ثانیه پایانی نیمه اول برای به ثمر رسید. بر روی خطای پنالتی روی مهاجم شهرداری آستارا، آرش افشین موفق شد با ضربه‌ای چیپ، دروازه ملوان را برای بار دوم باز کند تا شهرداری آستارا با پیروزی 2-0 وارد رختکن شود.ملوان در شروع نیمه دوم ملوان یکی از گلها را از روی ضربه ایستگاهی مستقیما وارد دروازه کرد. امید سلطانی مدافع ملوانان با ضربه‌ای بسیار زیبا، موفق شد تنها گل ملوان را در این بازی به ثمر برساند. ملوانان در ادامه نیز حملات فراوانی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که به درب بسته خوردند تا سه امتیاز حساس این بازی، به حساب شهرداری آستارا واریز شود.مازیار زارع هر چند که فصل را به خوبی آغاز کرد و هفته‌ های اول توانست امتیازات خوبی را کسب کند اما رفته رفته تیمش تحلیل رفت و عملا نتایج کسب شده تیم دور از ذهن هوادران ملوان بود به طوری که عقیده اصلی آنها است که ملوان در چینش خط دفاعی به شدت ضعف دارد.ترکیب دو تیم در این بازی به شرح ذیل می‌باشد؛
ملوان: مبین عشایر، احمد مهدی زاده، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، امید سلطانی، آرمین انبساطی، خشایار زبرجد، مجتبی رمضانی، میعاد یزدانی، حمید حیدری و محمد مهری.سرمربی: مازیار زارع.شهرداری: سجاد مسعودی، سعید دلاور، رضا فخری، محمد آزادطلب، آرمین منفرد دوست، مهران گلبرگ، جابر نصیری، محمد ابراهیم رضازاده، سعید طالبی، آرش افشین، پژمان ثباتی.سرمربی: پایان رافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها