به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۵۳۱۸۷

قوچان نژاد: سرمربی به من بازی زیاد نمی‌دهد

قوچان نژاد: سرمربی به من بازی زیاد نمی‌دهد
گروه ورزشی: در برنامه هفتگی پادکست «omropfryslan» رضا قوچان نژاد حضور پیدا کرد و در خصوص شرایطش در باشگاه زووله پرده برداشت.قوچان نژاد که فرصت بازی در تیم زووله پیدا نکرده است در دیدار هفته هجدهم مقابل ویلم توانست در 12 دقیقه هت‌تریک کند و به یکی از بهترین بازیکنان هفته نام گیرد.کم بازی کردن قوچان نژاد باعث شد تا اعتراض و انتقاد ستاره ایرانی نسبت به تصمیمات سرمربی زووله افزایش یابد.بازیکن ایرانی زووله در پادکست omropfryslan گفت: من وارد میدان شدم تا نشان بدهم هنوز توانایی‌هایی دارم و هستم. به نظرم سرمربی زووله به من بازی زیادی نمی‌دهد. نمی‌گویم که او شخص مناسبی برای هدایت این باشگاه نیست ولی با برخی از تصمیماتش موافق نیستم.وی ادامه داد: بازیکن البته نباید همیشه با نظرهای سرمربی خود موافق باشد ولی به نظرم من توانایی‌های زیادی دارم چه بازی کنم و چه نیمکت نشین باشم.قوچان نژاد در پاسخ به سوال مجری که باشگاه هیرنفین به یک مهاجم نیاز دارد و آیا به این تیم می‌روی، گفت: من هنوز با بچه‌های تیم هیرنفین در ارتباط هستم مثل هِنک فِرمان یا لوکاس واندن‌برگ (2 بازیکن هیرنفین ) و باید بگویم پس از بازی جمعه با «گری همسترا» (مدیر ورزشی باشگاه هیرنفین ) صحبت کردم. البته فکر می‌کنم بازگشت به این باشگاه غیرواقعی است و اتفاق نمی‌افتد. من همیشه با «هنک» در ارتباط هستم و آن صحبت ما نیز حول باخت هیرنفین مقابل «هراکس» گذشت.
به گزارش فارس، قوچان نژاد تاکنون در لیگ هلند برای کامبور و هیرنفین نیز بازی کرده است. او در خصوص اینکه آیا به این تیم‌ها بازمی‌گردد، اظهار داشت: من همیشه بازی‌های این 2 تیم را دنبال می‌کنم. مثل فریسیا، من معمولا تا آنجا می‌دوم که آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم.
برچسب ها: رضا قوچان نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها