به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۵۳۲۷۷

کنایه آقای خاص به نبود عکس در خانه کشتی

کنایه آقای خاص به نبود عکس در خانه کشتی
گروه ورزشی: آقای خاص کشتی فرنگی برنامه‌هایش قبل از اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک را تشریح کرد. محمد بنا ابتدا شاگردانش‌ را به تورنمنت اوکراین اعزام می‌کند و پس از آن‌هم باید تیمش را مهیای حضور در رقابت‌های قزقستان‌ کند. بنا در تشریح برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید: «قبل از پیکارهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک در نظر داریم تا در رقابت‌های بین‌المللی گرامی‌داشت کشتی‌گیران و مربیان برجسته اوکراینی حضور یابیم.بعد از رقابت‌های بین‌المللی اوکراین نیز در فروردین سال‌۱۴۰۰ در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک در قزاقستان حضور خواهیم یافت و بعد از آن در ۲ تورنمنت بین‌المللی «پیت لازینسکی» لهستان و جام «وهبی امره» ترکیه نیز حضور شرکت می‌کنیم‌.» با این‌حال حضور در جام متئو پلیکونه ایتالیا در برنامه‌های او نیست. بنا در پاسخ به این‌که آیا حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا را با هدف آماده‌سازی جهت حضور در المپیک مد‌نظر دارد هم می‌گوید: «چنین نگاهی را نداریم، چرا‌که نفرات تیم ملی در بازی‌های المپیک براساس انتخابی، مشخص خواهند شد. ۳ نفر قرار است در مسابقات گزینشی حضور یابند و احتمال دارد از نفرات بعدی‌ برای مسابقات قهرمانی آسیا استفاده کنیم و حتی شاید در برخی اوزان نفرات سوم را به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم.»

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو با تاکید بر این‌که حضور هیچ‌کس برای حضور در المپیک مسجل نشده‌، می‌گوید: «کشتی ورزش سختی است و ۷ مرحله اردو تا حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک پیش‌بینی شده که تاکنون ۳ مرحله آن را پشت‌سر گذاشتیم، ضمن آن‌که در‌مجموع ۱۷ مرحله اردو تا اعزام به بازی‌های المپیک خواهیم داشت و هیچ‌کس از الان نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه کسی عازم توکیو خواهد شد. یکی از حساس‌ترین رقابت‌های پیش‌رو مدعیان حضور در رقابت‌های بین‌المللی «پیت لازینسکی» لهستان است و کسی نمی‌تواند از الان بگوید که انتخاب شده است. نه کادر فنی این حق را به کسی می‌دهد و نه این‌که کشتی‌گیر که فکر کند انتخاب شده است.»

امید و سعید مانند پسرانم هستند
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به اظهارات چندی پیش «امید نوروزی» هم می‌گوید: «امید (نوروزی) و سعید (عبدولی) مانند پسرانم هستند و شاید از نظر سنی از آنان بزرگ‌تر باشم اما آن‌ها خیلی از من بزرگ‌تر هستند و اقتضا می‌کند اگر مسئله‌ای به وجود می‌آید، نظراتشان را بگویند. به عنوان سرمربی تیم ملی در طول سال‌هایی که هر‌کسی در تیم ملی بوده، با دل و جان وظیفه‌ام را انجام دادم و مزد خودم را هم گرفته‌ام و هیچ منتی نیز ندارم. شاید بدون وجود من هم می‌توانستند به موفقیت برسند اما آنچه که برای من اهمیت دارد، کشورم است و افتخاراتی که به‌وجود می‌آید و این افراد افتخارآفرینان کشور هستند و هر فکر و نظری دارند، محترم است و در دوران قهرمانی آنان این شانس من بود که در‌کنار آنان باشم و این سال‌ها به‌طور حتم برای کشتی و خانواده‌های آنان ماندگار می‌شود. شما عکس‌های همه قهرمانان المپیکی و جهان را در خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» مشاهده می‌کنید، آیا عکسی از مربیان آنان گذاشته‌اند و این افراد همه قهرمانان کشورمان هستند و من هم هیچ منتی ندارم.»

ماموریت ۷ ماهه تا المپیک دارم
بنا اما بار دیگر تاکید کرد تا المپیک در تیم ملی خواهند ماند: «از من با این سن‌و سال و تجربه دیگر گذشته که برای خودنمایی حرف بزنم. یک ماموریت ۷ ماهه به عنوان سرباز بر‌عهده دارم و تمام سعی خودم را می‌کنم که این ماموریت را به نحو شایسته انجام دهم و به غیر از آن به چیز دیگری فکر نمی‌کنم و همیشه در طول این سال‌ها با حاشیه‌های مختلفی روبه‌رو بودم که با صبر و تحمل و توکل به خدا همه آن‌ها را پشت‌سر گذاشتم.»
مرجع : روزنامه خراسان
برچسب ها: محمد بنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها