کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بحران کرونا، کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟

8 بهمن 1399 ساعت 9:40


گروه اقتصادی: در اوضاع کنونی بیشتر از هر زمان دیگر افراد به دنبال راه‌اندازی مشاغل شخصی هستند تا درواقع رئیس خود باشند، علت آن نیز رشد صنعت خدمات در اقتصاد و گرایش افراد به اقتصاد فردی است. طبق نظرسنجی‌ها، بیش از ۶۳ درصد جوانان مشتاق تاسیس مشاغل شخصی برای اولین بار هستند.به نقل از بیزینس، اگر به دنبال موفقیت طولانی‌مدت هستید، بسیار مهم است که به دنبال صنعتی بگردید که پتانسیل بالایی داشته باشد. درواقع همیشه افراد به دنبال معاملات بهتر هستند تا بتوانند با گذشت زمان از آن بهره‌مند شوند. اکنون باید به بررسی بهترین صنایع و صنایع در حال رشد با فرصت‌های بهتر بپردازید که بتواند به سرمایه‌گذاران جدید کمک کند.
 

بازار تلفن همراه
آخرین روند خرید نشان می‌دهد که این بخش توانایی لازم برای راه‌اندازی در هر مکانی را دارد. کارشناسان بر این باورند که تا پایان سال ۲۰۲۱، بیش از ۷۵ درصد فروش تجارت الکترونیکی از طریق خرید با تلفن همراه انجام می‌شود. اگر بودجه لازم برای آن را دارید، زمان خوبی برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین است. دو نوع فروشگاه آنلاین محبوب در این بخش، بازارهای عمومی است که انواع محصولات را مانند آمازون ارائه می‌کنند و فروشگاه‌های اینترنتی خاص هستند. شایان‌ذکر است که انواع دیگری از فروشگاه‌های آنلاین نیز وجود دارد و قبل از شروع مطمئن شوید که مورد را درست انتخاب کرده‌اید.

حمل‌ونقل
یکی از سودآورترین و پربازده‌ترین بخش‌هایی که طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته صنعت حمل‌ونقل است. اگر به پیشرفت‌های اخیر در این صنعت یعنی خدمات حمل‌ونقل آنلاین مانند شرکت اوبر و اتومبیل‌های خودران توجه کنید، خواهید دید که این صنعت چقدر توانایی رشد دارد. صنعت حمل‌ونقل به‌طور مداوم به دنبال استعدادهای جدید است.علاوه بر این، توجه به این نکته مهم است که روزانه هر فرد یا شرکتی به حمل‌ونقل وابسته است و نیازی به گفتن نیست که این امر به افزایش چشمگیر تقاضا منجر می‌شود. اگر به فکر راه‌اندازی مشاغلی در این بازار هستید، باید برجسته باشید؛ بنابراین عوامل مهمی مانند سهولت، دسترسی و فناوری را به خاطر بسپارید.

خدمات حسابداری، بهسازی و نگهداری
اگر مدرک حسابداری یا در امور حسابرسی مهارت دارید، ارائه خدمات حسابداری به سازمان‌های مختلف می‌تواند یک تجارت عالی در ابتدای کار باشد. ازآنجاکه در سال‌های اخیر بسیاری از مشاغل تغییر عمده‌ای به فعالیت‌های آنلاین داده‌اند، تقاضا برای خدمات حسابداری و دفترداری توسط شرکت‌ها افزایش‌یافته است. شما می‌توانید از این افزایش چشمگیر تقاضا استفاده کرده و خدمات حسابداری خود را راه‌اندازی کنید.خدمات بهسازی و نگهداری منزل صنعتی است که در صورت داشتن نیروی کار و مهارت لازم می‌توانید از پارکینگ منزل شخصی خود آن را آغاز کنید چون فقط به تعداد معدودی از کارکنان، موجودی متوسط ‌و هزینه راه‌اندازی کم‌نیاز دارد. ارائه خدماتی مانند نظافت، لوله‌کشی، محوطه‌سازی یا تعمیرات منازل می‌تواند سود خوبی داشته باشد. بااین‌حال، در هردوی این خدمات، شما باید نوعی مهارت مرتبط داشته باشید.

خدمات غذایی
جامعه مدرن، تحت‌فشار برنامه‌های کاری شلوغ قرار دارد به همین دلیل بسیاری از مردم به سمت خدمات تحویل غذا و تحویل سریع گرایش می‌یابند. همه این موارد باعث می‌شود که فرصت خوبی برای شروع کار درزمینه خدمات غذایی و رستورانی برای مبتدیان فراهم شود. بدانید که تقاضا به‌طور مداوم افزایش می‌یابد و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کسب‌وکار خود را آغاز کنید و مطمئن شوید که از بقیه مشاغل یا برندهای کنونی بازار متمایز هستید.

آموزش
با کمک پیشرفت‌های اخیر، فناوری در بخش آموزش رشد کرده است. همه‌گیری منجر به این شده که صنعت فناوری آموزش (ed-tech) به یکی از سریع‌ترین صنایع در حال پیشرفت در همه جای دنیا تبدیل شود. ارائه گواهینامه‌های آنلاین یا آموزش مهارت‌های جدید به‌صورت آنلاین می‌تواند یک فعالیت تجاری بسیار سودآور باشد که در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید. اکنون، افراد بیشتری می‌خواهند چیزهای جدید بیاموزند و از خانه‌های خود دانش فراگیرند.

رمز ارز
دنیای ارزهای رمزنگاری شده فقط به‌صورت دیجیتالی وجود دارد و مانند هیچ‌یک از صنایع دیگری که در مورد آن صحبت کردیم، نیست. بااین‌وجود، با بالاترین قیمت بیت کوین و رشد بسیار زیاد ارزش کل رمز ارزها، مهم است که این موضوع را نیز بررسی کنیم. بیت کوین را آینده پول می‌نامند. بازار ارزهای رمزنگاری‌شده به دلیل نوسانات شناخته‌شده هستند و همین امر باعث ترس بیشتر سرمایه‌گذاران می‌شود. ارز رمزنگاری‌شده برای کسانی است که به دنبال حفظ دارایی در طولانی‌مدت هستند و منتظر می‌مانند تا قیمت آن بالا برود.بیشتر مردم ارزهای رمز پایه را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری پرخطر می‌دانند. بااین‌حال، بیشتر مشاغل و بازرگانان آنلاین شروع به پذیرش بیت کوین کرده‌اند. با توجه به اینکه چین قصد معرفی ارز دیجیتال موردحمایت دولت خود را دارد، اشتباه نیست که بگوییم بالاخره پذیرش گسترده ارز دیجیتال رخ می‌دهد.


کد مطلب: 253295

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/253295/بحران-کرونا-کجا-سرمایه-گذاری-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir