کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ژاوی – نکونام مصاف احتمالی لالیگایی‌ها

8 بهمن 1399 ساعت 17:25


گروه ورزشی: قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و گروه‌بندی تیم‌ها مشخص شد. فولاد خوزستان ابتدا در راه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۱۸ فرودین باید در اهواز به مصاف العین امارات برود. العینی که نسبت سال‌های گذشته کیفیت پایین‌تری دارد و در حال حاضر در رده پنجم لیگ امارات قرار دارد اما حریف دست و پا بسته‌ای نیست. آن‌ها اخیرا ناکاجیما، هافبک ژاپنی با کیفیت پورتو را به خدمت گرفته‌اند.فولادی‌ها در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در گروه D این رقابت‌ها به مصاف السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن بروند.

السد قطر
جدال فولاد ایران و السد قطر برای ایرانی‌ها حائز اهمیت خواهد بود چرا که سرمربیان دو تیم پیش از این نیز بارها با پیراهن‌های بارسلونا و اوساسونا روبه‌روی هم در لالیگا قرار گرفته‌اند. نکونام و ژاوی خارج از مستطیل سبز نیز ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و مصاف احتمالی دو لالیگایی به جذابیت‌های این بازی خواهد افزود. ضمن این‌که السد در حال حاضر با اختلاف صدرنشین لیگ قطر است و ژاوی و شاگردانش آماده درخشش در لیگ قهرمانان هستند.

النصر عربستان
فینالیست منطقه غرب آسیا در فصل گذشته لیگ قهرمانان، پس از ناکامی مقابل پرسپولیس این بار باید به مصاف فولاد خوزستان برود. النصری که این روزها حال و روز خوشی ندارد و به دلیل دریافت نکردن گواهی صلاحیت مالی از پنجره نقل و انتقالات محروم است و در جدول لیگ عربستان نیز در رده ششم قرار دارد. البته النصر همواره تیم و بازیکنان باکیفیتی را در اختیار داشته است و کار برای فولادی‌ها سخت خواهد بود.

الوحدات اردن
با این‌که به نظر نمی‌رسد حریف اردنی چندان برای فولادی‌ها مشکل ساز باشد اما این تیم صدرنشین بلامنازع لیگ اردن است و در شرایط ایده‌آلی قرار دارد. الوحدات ۷ بازیکن خارجی دارد و خود را برای حضور آبرومندانه و موفق در لیگ قهرمانان آماده کرده است.هر چند فولاد دو بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده است و تجربه حضور در این رقابت‌ها را دارد اما کار شاگردان جواد نکونام با وجود این حریفان قدرتمند دشوار خواهد بود.


کد مطلب: 253419

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/253419/ژاوی-نکونام-مصاف-احتمالی-لالیگایی-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir