به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۲۵۳۴۶۲

کلاهبردار میلیاردی در خوزستان به دام افتاد

کلاهبردار میلیاردی در خوزستان به دام افتاد
گروه حوادث: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: یک کلاهبردار ارگان‌های دولتی که با وعده کار کسب درآمد می‌کرد در شهرستان دشت آزادگان شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ یداله امیری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان دشت آزادگان مبنی بر دریافت مبالغی توسط فردی به عنوان بیعانه کار در ارگان‌های دولتی، شناسایی و دستگیری این کلاهبردار در دستور کار قرار گرفت.وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس و مقابله با مستندات موجود به کلاهبرداری از ۱۵ نفر از اهالی شهرستان دشت آزادگان به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.
سرهنگ امیری از شهروندان خواست پیش از واریز هرگونه وجه یا ارائه اطلاعات هویتی، از صحت و سقم شرکت یا سازمان استخدام کننده اطمینان حاصل کنند.
برچسب ها: کلاهبرداری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها