به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۲۵۳۵۳۲

کبریت هم‌اکنون در دستان جمهوری اسلامی است

کبریت هم‌اکنون در دستان جمهوری اسلامی است
گروه سیاسی:نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: اسرائیل به مانند یک بشکه باروت برای موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است؛ وقتی کبریت در دستان ماست بهتر است این بشکه باروت کاری نکند که ما جرقه‌ای بزنیم   و عملاً کبریت هم‌اکنون در دستان جمهوری اسلامی است.
 محمدحسن آصفری  درباره رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح اظهار داشت: رزمایش‌های اخیر پیام بسیار قاطعی را برای رجزخوانی‌های نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل داشت.
وی افزود: اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در داخل کشور و چه منافع جمهوری اسلامی خارج از ایران انجام شود مطمئناً زردخانه‌ها و تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی در تیررأس موشک‌های نقطه‌زن کشورمان است و اصلاً نیازی به گراگیری نداریم و با اولین موشک‌ها چنان از خواب غفلت بیدارشان کنیم که خیلی از موضوعات را یادشان برود.
آصفری گفت: رزمایش‌های اخیر پیامی هم برای داخل کشورمان داشت چرا که توانمندی‌های نیروهای مسلح بسیار بالا است و روز به روز ارتقا می‌یابد و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی هم افزایش پیدا کرده است و اجازه نخواهیم داد هیچ کسی اقدام نظامی برعلیه جمهوری اسلامی و منافع کشورمان انجام دهد.


 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها